پلی استیشن 5 احتمالا از Backward compatibility پشتیبانی می‌کند

0
113

شایعه جدیدی منتشر شده که خبر از وجود قابلیت Backward compatibility در پلی استیشن 5 می‌دهد. به این معنا که احتمالا شما می‌توانید بازی‌های تمام پلی استیشن‌ها را روی این کنسول اجرا کنید.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، بر اساس شایعه‌ای که توسط اکانت HipHopGamer در توییتر منتشر شده، سونی موتور به‌خصوصی طراحی کرده که به کاربران پلی استیشن 5 اجازه می‌دهد بازی‌های تمام کنسول‌های قبلی سونی را روی کنسول جدید خود اجرا کنند.

گفته شده که با استفاده از این موتور جدید، باید شاهد پیشرفت فنی بازی‌های پلی استیشن‌های قبلی باشیم که حالا می‌توانند روی پلی استیشن 5 هم اجرا شوند. پیش از این هم بازی‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس ارجینال که روی ایکس باکس وان اجرا می‌شدند دارای پیشرفت‌های گرافیکی مشخصی نسبت به نسخه اصلی خود بودند.

پلی استیشن 5

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که روی کنسول جدید خود یعنی ایکس باکس سری ایکس همچنان به پشتیباننی از Backward compatibility ادامه خواهد داد. سونی در نسل جاری تنها به مشترکین PS Now این اجازه را داد تا بازی‌های پلی استیشن 2 را به صورت آفلاین اجرا کنند. قابلیتی که اصلا قابل مقایسه با ویژگی‌های Backward compatibility ایکس باکس وان نبود.

با توجه به معماری متفاوت پلی استیشن 3 نسبت به سایر کنسول‌های سونی باید منتظر ماند و دید که این موتور احتمالی جدید تا چه اندازه می‌تواند شرایط را برای اجرای بازی‌های این کنسول روی پلی استیشن 5 هم فراهم کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها