تاریخ مراسم جدید شرکت مایکروسافت اعلام شد

0
514
Microsoft-Surface-Pro

کالاسودا_ شرکت مایکروسافت قصد دارد در پاییز امسال مراسمی را برگزار کند. این شرکت دعوت نامه های خود را برای رسانه ها ارسال کرده است.

این مراسم در تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) از ساعت 4 بعد از ظهر آغاز می شود و موضوع مراسم هم توضیح در مورد نرم افزار ، سخت افزار و سرویس های جدید این شرکت است. البته شایعاتی در مورد یک دستگاهی که دارای دو صفحه نمایش است بود اما فکر نکنیم که در این مراسم راجع به این سخت افزار صحبتی شکل بگیرد.

شایعات در مورد مراسم شرکت مایکروسافت

به جای این موضوع ، شرکت مایکروسافت قرار است در مورد دستگاه های Surface جدید خود صحبت کند. صحبت هایی در مورد طراحی جدید برای Surface Pro وجود دارد اما گفته شده این طراحی تا سال آینده آماده نخواهد شد. به جای این موضوع قرار است شرکت مایکروسافت از پردازنده های جدید این دستگاه ها رونمایی کند که ساخته شرکت اینتل هستند. دو سال از رونمایی استودیو Surface می گذرد و این موضوع می تواند دلیل دیگری برای برگزاری این مراسم باشد.

توضیحات در مورد مراسم شرکت مایکروسافت

در این مراسم همچنین از سرویس های و سخت افزارهای جدید این شرکت رونمایی می شود. در برنامه های دیگر این مراسم رونمایی از به روز رسانی جدید ویندوز 10 با نام 19H1 نیز وجود دارد که می تواند طرفداران این ویندوز را هیجان زده تر از قبل کند. گفته شده در این مراسم به بررسی Surface Hub2 نیز پرداخته خواهد شد.

زمان مراسم شرکت مایکروسافت

مراسم مایکروسافت دقیقا بین مراسم شرکت های اپل و گوگل خواهد بود و این موضوع جالب توجه و خاص است. شرکت اپل هفته آینده مراسمی در مورد گوشی جدید iPhone XS خود خواهد داشت و در تاریخ نه اکتبر هم مراسم رونمایی از گوشی جدید گوگل با عنوان Pixel 3 برگزار خواهد شد. قطعا ماه آینده ماه شلوغی برای علاقمندان به تکنولوژی و سخت افزار خواهد بود.

این سه شرکت بزرگ در صنعت تکنولوژی در ماه آینده خبرهای جذابی را برای کاربران و طرفداران خود خواهند داشت و می توانند بازار این صنعت را از هر زمانی داغ تر کنند.

همه ما منتظر این مراسم ها هستیم و ببینیم هر یک چه دستاورد جدیدی را به این صنعت اضافه خواهند کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع این خبر با ما در بخش کامنت های به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها