تبلت اندرویدی آلکاتل چه ویژگی هایی دارد؟

0
235
تبلت اندرویدی آلکاتل چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت ارتباطات TCL اخیرا از تبلت اندرویدی خود به نام Alcatel 3T 8 رونمایی کرده است که به نظر می رسد قیمت کمی داشته و می تواند برای همه افراد خانواده خصوصا کودکان مفید باشد.

با توجه به قیمتی این برای این تبلت کنار می گذارید می توانید از مشخصاتی مانند صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت HD و پردازنده ای میان رده MediaTek MT8765A 1.5GHz  استفاده کنید. میزان رمی که این تبلت در اختیار دارم 2 گیگابایت است که با توجه به قیمت آن منطقی به نظر می رسد. این تبلت اندرویدی آلکاتل تنها 150 دلار قیمت دارد و نسبت به دیگر تبلت ها تبلتی خوش قیمت محسوب می شود.

از مشخصات دوربین این تبلت می توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. حالت Eye Care منحصر به فرد این تبلت، میزان نور آبی را کاهش می دهد تا از خستگی بصری چشمان شما بکاهد.

تبلت اندرویدی آلکاتل به گونه ای طراحی شده که برای کودکان نیز مناسب است. برای مثال نرم افزار Kids Mode به طور مستقیم در این تبلت وجود دارد که به شما اجازه می دهد برای برنامه هایی که از کنترل والدین خارج بوده و اندرویدی هستند، محدودیت زمان تعیین کنید. باتری این تبلت 4080 میلی امپری است و می تواند هشت ساعت مداوم به استریم های آنلاین از طریق وای فای یا حتی LTE متصل شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها