تبلت جدید سامسونگ، ایده آل طراحان و نویسنده ها!

0
1158
تبلت جدید سامسونگ، ایده آل طراحان و نویسنده ها!

تبلت ها نمی توانند هیچ گاه جای کامپیوترها را بگیرند، اما می توانند نگاه ما را به لپ تاپ ها تغییر دهند. میان تبلت های دارای افزونه صفحه کلید و قلم استایلوس، اکنون تبلت مدرن 2 در 1 ای داریم که می تواند ادعای بهره وری در هر دوی این عملکردها داشته باشد.

قلم، کیبورد یا هر دو؟!

تبلت جدید سامسونگ به نام Galaxy Tab S4 10.5 اینچی که با قلم S همراه است، می تواند ویژگی های یک صفحه کلید با کاور کتابی را نیز داشته باشد. بنابراین اگر بیشتر از طرح کشیدن، در مشاغلی مانند خبرنگاری و نویسندگی و تولید محتوا به دنبال تایپ کردن هستید، خیالتان از بابت کیبورد جابنی این تبلت به نام Book Cover Keyboard راحت باشد.  به دلیل وزن سبک آن نیز می توانید آن را به جای لپ تاپ با خود به هرجایی که می خواهید ببرید.

دو مانیتور با یک تبلت!

این اولین تبلتی است که از فناوری دکس و مانیتور دوگانه موسوم به Samsung DeX پشتیبانی می کند. در حقیقت شما می توانید یک مانیتور خارجی را نیز با کابل HDMI به این تبلت وصل کنید و هر دو صفحه نمایش را از آن خود کنید. به این ترتیب نه تنها یک صفحه بزرگتر، بلکه دو صفحه برای گسترش کار خود خواهید داشت.تبلت جدید سامسونگ نمی توانند هیچ گاه جای کامپیوترها را بگیرند

کیبورد این تبلت سرعت تایپ شما را بالا می برد.

پس از کمی کار کردن با این تبلت در می یابید که کاور کتابی گزینه خوبی برای افزایش سرعت تایپ شماست. کلیدها به خوبی پردازش شده و بدنه مغناطیسی می تواند در دو حالت بسته و لپ تاپی به خوبی از تبلت شما محافظت کند. این تمام ماجرا نیست و تبلت جدید سامسونگ دارای یک صفحه نمایش فوق العاده 10.5 اینچی سوپرآمولد است که چهار بلندگوی ساخته شده توسط AKG و با پشتیبانی دالبی اتم نیز روی آن سوار شده است.

مشخصات فنی تبلت جدید سامسونگ چیست؟

از دیگر مشخصات galaxy tab s4 می توان به تراشه‌ اسنپدراگون 835 اشاره کرد. همچنین این تبلت از‌ رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت بهره می برد و شایان ذکر است که سامسونگ نسخه‌ دیگری از این تبلت را با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

نظر تحلیلگران چیست؟

سامسونگ برای امنیت بخشیدن هر چه بیشتر به این سیستم از اسکنر عنبیه چشم استفاده کرده و سیستم با ترکیب اسکنر عنبیه چشم و فناوری تشخیص چهره، به عنوان قفلی امن در خدمت کاربران است. تحلیلگران این دستگاه را به دستگاهی تعبیر کرده اند که می تواند همه کارها را در یک دیوایس به انجام برساند. در واقع آنها به جای اینکه چند دستگاه بخرند، یکی انتخاب می کنند. این تبلت می تواند وظایف یک گوشی هوشمند، تبلت و یک ساعت هوشمند را توامان به انجام برساند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها