تبلت منعطف سامسونگ با چه ظاهری ساخته خواهد شد

0
498
تبلت منعطف سامسونگ با چه ظاهری ساخته خواهد شد

تبلت منعطف سامسونگ با چه ظاهری ساخته خواهد شدکالاسودا- تبلت منعطف سامسونگ یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد. رویای ساخت تبلت منعطف که کاربرد های جالبی را برای کاربران به همراه دارد این روز ها شرایط جالبی را تجربه کرده و یک قدم به ساخت این محصول نزدیک تر می شود.در حال حاضر خبری از قیمت و زمان عرضه تبلت منعطف سامسونگ نیست و باید دید این برند کره ایی چه زمانی در این موارد به جمع بندی می رسد.

تبلت منعطف سامسونگ چه پتنتی خواهد داشت؟

امروز تصاویر جالبی از تبلت منعطف سامسونگ منتشر شد که نشان می دهد این تبلت شرایط جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تبلت ارزشمند این امکان را به کاربران می دهد تا تبلت خود را از دو طرف خم کنند، قابلیتی که تا قبل از این پتنت کمتر احتمال به وقوع پیوستن را داشت. حال با این تفاسیر کمپانی چینی هوآوی نیز که قصد رقابت با سامسونگ را در بخش محصولات منعطف دارد را ادامه دهد. با توجه به تصاویر موجود و اخبار مرتبط تبلت منعطف سامسونگ بدنه ی آلومینیومی خواهد داشت و احتمالا برای خم شدن محصول از یک نوع آهن ربا استفاده خواهد شد.

تبلت منعطف سامسونگ با چه ظاهری ساخته خواهد شد

همانطور که بیان شد کمپانی سامسونگ محصول جدید خود را از مدت ها پیش مورد آزمایش و بررسی قرار داده بود و در ماه های اخیر شرایط جالبی ایجاد شده، زیرا به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد محصولات خود را به زودی روانه بازار کند. مدتی پیش صفحه نمایش مورد استفاده در این محصول نیز رونمایی شد و کمپانی کره ای سامسونگ پنل OLED منعطف و 14 اینچی خود را در شهر لس آنجلس معرفی کرد. این پنل به احتمال زیاد صفحه نمایش مورد استفاده در تبلت منعطف سامسونگ خواهد بود. با این شرایط سامسونگ یک قدم به ساخت یکی از رویا های خود نزدیک تر شده و باید شاهد خبر های بیشتر پیرامون این کمپانی نامدار باشیم.

سامسونگ از طرف برند های چینی احساس خطر می کند

کمپانی سامسونگ را باید اولین برندی دانست که قصد دارد تبلت منعطف روانه بازار کند اما پس از صحبت های مدیران این برند برند های چینی از جمله هواوی در مورد ساخت همچین محصولاتی صحبت هایی را انجام داد. البته هواوی در این میان تنها نیست و برند های دیگر چینی همواره در مخفی کاری و عرضه ناگهانی محصولات مشابه تخصص بسیار بالایی داشته اند به همین دلیل کمپانی سامسونگ در ساخت این محصول بسیار دقت دارد و تاکنون در مورد سخت افزار این محصول نیز صحبت هایی را انجام نداده است.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها