خستگی کاربران از بمباران تبلیغات آنلاین غول‌های فناوری

0
954

مردم از حجم فزاینده تبلیغات آنلاین خسته هستند و این یک چالش بزرگ جدید برای غول‌های فناوری است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بیزینس اینسایدر، طبق اخرین بررسی‌ها مردم از حجم فزاینده تبلیغات آنلاین خسته شده اند. تحقیقات بانک مرکزی امریکا که در ماه دسامبر در یک یادداشت پژوهشی منتشر شد، نشان داد که افراد تبلیغات زیادی را روزانه در صفحات وب، فیسبوک، یوتیوب و … می بینند که خوشایند آنها نیست.

تحلیل های این شرکت خدمات مالی از بیش از 1000 مصرف کننده آمریکایی از درک میزان تبلیغات در فیسبوک، اینستاگرام، اسنپ چت، توییتر، پینترست و یوتیوب نشان داد که مصرف کنندگان از میزان تبلیغات آنلاین ناراضی هستند.

تحلیلگران شرکت خدمات مالی بیش از 1000 مصرف کننده آمریکایی را در مورد درک خود از بارهای تبلیغاتی در فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، توییتر ، پینترست و یوتیوب بررسی کردند. در طی دو سال گذشته ، این تصور که تبلیغات زیادی وجود دارد ، کم و بیش به طور پیوسته افزایش یافته است – و برای فیس بوک بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان تصویب کردند که تبلیغات این شرکت در سال 2018 بیش از حد بوده است.

این معضل احتمالاً بخش مهمی از این سوال است که چرا فیس بوک و سایر شرکت‌های فناوری مدام به دنبال کسب و کار تبلیغاتی خود و به دنبال فرصت های جدید کسب درآمد هستند – به خصوص تجارت الکترونیکی و پرداخت ها ، که به زودی تخمین زده می شود یک تجارت بیست میلیارد دلاری دیگر فقط برای اینستاگرام داشته باشد. غول های فناوری همچنین در حال جستجوی تبلیغات و فرصت های درآمدزایی در سیستم عامل های مبتنی بر صدا هستند.

نارضایتی کاربران از میزان این تبلیغات می‌تواند چالشی جدی برای شرکت‌ها باشد و باید فکری به حال کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها