تثبیت‌کننده تصویر پیشرفته‌تر در آیفون بعدی

0
205

اپل ممکن است در یکی از آیفون‌های بعدی خود از تثبیت کننده تصویر استفاده کند. طبق شایعات این گوشی 6.7 اینچی با این ویژگی امسال به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، براساس یادداشت تحقیقی جدید از تحلیلگر فناوری Ming-Chi Kuo، یکی از مدل‌های آیفون بعدی از تثبیت کننده تصویر در سنسور دوربین اولتراواید استفاده خواهد کرد.

توجه داشته باشید که به گفته Ming-Chi Kuo، فناوری تثبیت کننده تصویر می‌تواند در آیفون 6.7 اینچی به کار گرفته شود.

این فناوری سنسور تصویر را در داخل دوربین جابجا می‌کند تا لرزش دست را خنثی کند. در حال حاضر، تثبیت کننده تصویر فقط در لنزهای واید و تله فوتو موجود است. برای این دوربین‌ها، اپل از تثبیت کننده تصویر نوری استفاده می‌کند، که برای جبران لرزش حرکت لنز (به جای حرکت سنسور) استفاده می‌کند.

Ming-Chi Kuo همچنین به مواردی اشاره کرد که می‌تواند در مورد چند آیفون بعدی به کار گرفته شود. به گفته وی، تثبیت کننده تصویر جدید در سال 2021 به دو یا سه مدل آیفون خواهد رسید. طبق گفته این محقق در سال 2022 حداقل یک نوع آیفون شامل یک لنز پریسکوپ با بزرگنمایی اپتیکال 5x تا 10x است، که ما در گوشی‌های دیگری مانند Huawei P30 Pro و Samsung Galaxy S20 Ultra آن را مشاهده کرده‌ایم.

مدل‌های فعلی آیفون دارای بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر هستند، در حالی که بزرگنمایی دیجیتالی 10 برابر دارند. بزرگنمایی اپتیکال بالاتر می‌تواند کیفیت تصویر را هنگام بزرگنمایی با لنز حفظ کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها