تراشه تلویزیون غیر هوشمند HUAWEI HISILICON

0
1800

هوآوی HiSilicon اخیراً اعلام کرده که در حال ساخت یک تراشه‌ی تلویزیون غیر هوشمند است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این تراشه می‌تواند سیگنال‌های تلویزیونی آنالوگ را دریافت کرده و از HDMI، VGA، CVBS خارجی پشتیبانی کند؛ علاوه بر این از پخش USB پشتیبانی می‌کند.

تراشه تلویزیون غیر هوشمند Huawei HiSilicon از یک فرآیند 28 نانومتری بهره برده و همچنین از CPU داخلی Huawei استفاده می‌کند. سطح کیفیت تصویر بسیار بالا بوده و از  صدای فراگیر SWS HiSilicon استفاده خواهد کرد.

تلویزیون های خانگی امروزی دارای پنل های LCD و OLED هستند و تجربه بصری واقع بینانه‌تر و همه گیرتری دارند. در این میان بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند هزینه‌ی تلویزیون‌های هوشمند را بپردازند. طبق آمار، حدود 30 درصد از بازار تلویزیون، تلویزیون غیر هوشمند است. اندازه این تلویزیون‌های غیر هوشمند به طور کلی زیر 40 اینچ بوده و وضوح تصویر 1080P یا پایین‌تر دارند؛ بنابراین به کارگیری این تراشه در تلویریون‌های هوشمند می‌تواند به این گروه هدف؛ کمک بزرگی کند.

به دلیل عملکرد بسیار ساده، تراشه تلویزیون جدید هواوی در واقع نیازی به فناوری پیشرفته ندارد. فناوری اصلی فعلی هنوز 40 نانومتری و بالاتر است. تراشه ATV HiSilicon عملکردهای CPU و TCON را ادغام کرده و همچنین ماژول پردازش کیفیت تصویر را ارتقا می‌دهد و روند تولید را تا 28 نانومتر بهبود می‌بخشد.

نکات مهم در تراشه تلویزیون غیر هوشمند HUAWEI HISILICON

  • عملکرد کلی بیش از 20٪ بالاتر از سایر محصولات است. عملکرد اتلاف حرارتی بسیار خوب است.
  • قیمت هزینه کل تلویزیون کاهش می‌یابد.
  • این تراشه با صفحه نمایش‌های  FHD / HD به خوبی کار می‌کند.
  • این تراشه از یک سیستم عامل سبک وزن توسعه یافته در زمان واقعی استفاده می‌کند و قادر است از پردازش همگام سازی چند مرحله ای پشتیبانی کند. همچنین از بارگیری پویا و پراکنده، سرعت سریعتر پشتیبانی می‌کند و تجربه عملیاتی بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • جلوه‌های صوتی SWS آن با جلوه های صوتی فراگیر جریان اصلی قابل مقایسه است. این ویژگی با قدرت پردازشی این تراشه تجربه صوتی و تصویری بهتری را ارائه می‌دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها