ویژگی جدید استفاده از یک حساب واتساپ در 4 دستگاه به طور مستقل

0
1769

به روز رسانی جدید نسخه‌ی بتای واتساپ در دسترس است و شما می‌توانید از طریق Google Play به آن دسترسی داشته باشید. این نسخه‌ی جدید، نسخه‌ی 2.20.196.8 است که در آن به ویژگی استفاده از یک حساب کاربری در دستگاه‌های چندگانه یا همان Multiple Devices اشاره شده است. این ویژگی در واقع در مراحل اولیه توسعه است و اولین باری نیست که ما در مورد آن می‌شنویم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina؛ با توجه به تحولات جدید، به نظر می‌رسد WhatsApp ویژگی “WhatsApp Web” خود را با گزینه جدیدی با عنوان ” Linked Devices” جایگزین می‌کند.

این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک حساب و شماره واتساپ را بر روی چند دستگاه استفاده کنند. با توجه به اطلاعات، این ویژگی در 4 دستگاه پشتیبانی می‌شود. در زمان نوشتن این مقاله، واتس اپ در حال کار بر روی یک رابط کاربری جدید است تا تمام دستگاه‌های لینک شده را مدیریت کند.

مطابق عکسهای فاش شده، رابط کاربری تقریباً شبیه به واتساپ وب است.

برخلاف ویژگی واتس اپ وب فعلی، دستگاه‌های چندگانه یا دستگاه‌های لینک شده به چندین حساب واتساپ، به شما اجازه می‌دهند به طور مستقل از همه آن‌ها بهره ببرید.

به روزرسانی جدید همچنین شامل یک “حالت جستجوی پیشرفته” است که به کاربران این امکان را می‌دهد یک پیام خاص را در داخل برنامه جستجو کنند.

با توجه به اطلاعات هر دو ویژگی در حال حاضر در مراحل اولیه قرار دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها