عرضه اولین تراشه 5G مدیاتک در 26 نوامبر

0
149
عرضه اولین تراشه 5G مدیاتک در 26 نوامبر
عرضه اولین تراشه 5G مدیاتک در 26 نوامبر

مدیاتک به تازگی با تمرکز آشکار بر ویژگی ها و بازار خاص، تلاش های خود را در جهت تراشه های موبایلی جدید افزایش داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، پس از معرفی چیپست مخصوص بازی Helio G90 در ماه جولای، این شرکت توجه خود را به بخش 5G در هر دو بخش رده بالا و میان رده افزایش داده است و اکنون خبر می رسد که تراشه های 5G این شرکت تا دو هفته دیگر یعنی 26 نوامبر عرضه خواهند شد.

اولین تراشه 5G مدیاتک

طبق نقشه راه قبلی شرکت، پیش بینی می شود اولین تراشه های 5G مبتنی بر مودم Helio M70 در سه ماهه اول سال آینده در  عرضه شود. به نظر می رسد که کارها طبق برنامه در حال انجام است زیرا MediaTek اکنون رسماً اعلام کرده است که در تاریخ 26 نوامبر پرده از اولین تراشه 5G خود در رویداد مدیاتک خواهد برداشت. ما حتی چند عکس از تراشه واقعی را دیده ایم که البته رسمی نیست و  هنوز هیچ جزئیاتی در مورد سخت افزار رسمی و اطلاعات خاصی در مورد آن وجود ندارد.

مشخصات و جزئیات تراشه 5G مدیاتک

اما طبق تصاویر موجود روی تراشه این عبارت MT6885Z دیده شده است که به نظر می رسد اسم رمز یا کدنام آن باشد. بنابراین می توان گفت که این تراشه همان تراشه 7 نانومتری پرچمدار مدیاتک است. شرکت هایی مانند اوپو و Vivo نیز بیان کرده اند که قصد استفاده از این تراشه را در محصولات خود دارند.

گفته می‌شود مدیاتک تراشه‌ی MT6885 را با هسته‌های پردازشی Cortex-A77 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G77 تولید کرده است. برای مشخصات احتمالی بعدی باید منتظر تاریخ 26 نوامبر بمانیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها