معرفی برترین نرم افزار های سال 2017 در استور های رسمی اندروید و IOS

0
491
معرفی برترین نرم افزار های سال 2017 در استور های رسمی اندروید و IOS

معرفی برترین نرم افزار های سال 2017 در استور های رسمی اندروید و IOSکالاسودا- پس از گذشت چند روز از سال جدید قصد داریم به معرفی برترین نرم افزار های سال 2017 که بیشترین بازدید و دریافت اپلیکیشن در استور های رسمی سیستم عامل اندروید و IOS راداشته است  بپردازیم . حتما برایتان پرهیجان است که بدانید کدام نرم افزار ها در سال گذشته میلادی بیشتر دانلود شده اند.
در میان  برترین اپلیکیشن های سال 2017 نرم افزار های جالب و جذابی به چشم می خورد که انتظار نمی رفت بتوانند به رقابت با اپلیکیشن های قدیمی و مشهور بپردازند اما با نگاه به آمار دریافت این اپلیکیشن ها می توان  دریافت سال 2017 در چند سال اخیر اوج رقابت میان کمپانی ها بوده است
حال به معرفی برترین نرم افزار های سال برای سیستم عامل اندروید می پردازیم:
 
1- FaceApp
اپلیکیشن FaceApp از تکنولوژی شبکه عصبی برای ایجاد تغییرات بسیار واقعی در چهره در عکس ها استفاده می کند. این برنامه می تواند حالت صورت را تغییر دهد لبخند بزنید، ناراحت باشید، پیر یا جوان شوید، جنسیتتان تغییر کند و …
 
2- What The Forecast
اپلیکیشن What The Forecast  یک برنامه دقیق آب و هوای آندروید است که به طور واقعی توضیح میدهد که هوا به چه صورت است و تا 7 روز آینده را پیش بینی می کند!
 
3- Boomerang
اپلیکیشن Boomerang  از Instagram لحظات سرگرم کننده و غیر منتظره ای برای شما ایجاد می کند. ایجاد ویدیوهای کوچک، 10 عکس را پشت سر هم بکشاند و آنها را به یک ویدیوی لذت بخش تبدیل می کند.
 
4- TopBuzz Video
اپلیکیشن TopBuzz Video  به عنوان محبوبترین نرم افزار جدید در سال 2017 به شما در پیدا کردن فیلم های که به اشتراک گذاشته شده و محبوب تر هستند کمک می کند.
 
5- Yarn
اپلیکیشن Yarn  به شما اجازه می دهد داستان ها را درمانند  چت بخوانید.
 
در انتها نیز به معرفی برترین نرم افزار های سال برای سیستم عامل IOS می پردازیم:
 
1- Bitmoji
Bitmoji یک برنامه زیبا برای ای او اس با محیط جذاب. عکس بگیرید و به کارتون تبدیل کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 
2- Snapchat
یکی از مفاهیم اصلی Snapchat این است که تصاویر و پیامها برای مدت کوتاهی در دسترس هستند تا از دسترسی آنها غیرقابل دسترس باشند. این برنامه از ابتدا با تمرکز بر اشتراکگذاری عکس شخصی به فرد تبدیل شده است و در حال حاضر شامل «داستانها» محتوای محتوای جدول زمانی 24 ساعته و همچنین «کشف» است تا علامتهای تجاری نشانگرهای تبلیغی کوتاه و سرگرمی باشد.
 
3- YouTube
یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری فیلم های شما.
 
4- Facebook Messenger
پیام رسان شبکه اجتماعی فیس بوک
 
5- Instagram
بهترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس های شما
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها