تشریح انقلاب ایران در قالب بازی رایانه ای

0
431
تشریح انقلاب ایران در قالب بازی رایانه ای

بازی یارانه ای ایران 57 به معرفی جزئیات وقوع انقلاب اسلامی می پردازد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، بازهای رایانه ای ایران در کنار ایجاد جذابیت و رقابت با نمونه های خارجی می کوشد تا جزئیات بیشتری از اتفاقات رخ داده در کشور را به گیمرها معرفی کند.

در همین رابطه، بازی «ایران 57» توسط شرکت «رسانا شکوه کویر» تحت حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سبک اکشن تولید شده است. «ایران 57» یک بازی اکشن ماجرایی است که قصد دارد از طریق داستانی گیرا در بستری مستند و قابل اعتنا به روایت انقلاب اسلامی بپردازد.

این بازی با تکیه بر یک روایت مستند، مخاطب را به تهران در سال 57 می‌برد. روایت معمایی و پیچیده، اکشن، تیراندازی و ماشین سواری، بیش از 40 کاراکتر و شخصیت داخل بازی با نزدیک به چندین ساعت دیالوگ‌های هدفمند و ده‌ها سند تاریخی تلاش دارند تا مخاطب را کاملا درگیر بازی ایران 57 کنند.
روایت داستانی بازی از خرداد 1342 آغاز می‌شود، زمانی که مردم ورامین به جرم دفاع از امام خمینی (ره) به خاک و خون کشیده می‌شوند. در آخرین لحظات ایلیار که رهبری جمعیت کفن پوش را بر عهده دارد، پسر خردسالش ایلیشن را به برادرش می‌سپارد.

15سال بعد از این رویداد بازی را در نقش ایلشن که اکنون 25 سال سن دارد پیش می رود.

ایلشن سپس به‌همراه عموی خود که یک فعال مارکسیستی است به تهران می‌آید. او که در آن برهه سن زیادی ندارد، پس از مشاهده فعالیت‌های خشونت‌آمیز این گروه از آن جدا شده و راه خود را تغییر می‌دهد.

گیمر در ایران 57 با ایلشن همراه می شود تا بیش از 12 واقعه تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی را در طول یک داستان بررسی کند. این بازی را رنج های سنی مختلف می توانند انجام دهند اگرچه اساس آن برای نوجوانان طراحی شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها