تصاویر لورفته از نیسان روگ 2021

0
1113

تصاویری از خودروی محبوب نیسان{ روگ 2021 }منتشر شده که کاملاً با پیش نمایش‌ها و ثبت اختراعات اوایل سال جاری، مطابقت دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، نمای بیرونی جدیدترین چهره نیسان روگ را با چراغهای مشبک بزرگتر “V-Motion” به نمایش می‌گذارد، هر چند قسمت عقب آن آشنا به نظر می‌رسد.

این تصاویر فاش شده نه تنها شامل عکس‌های بیرونی از خودرو است، بلکه پست اینستاگرام یک حساب کاربری با عنوان cars_secrets همچنین تصاویری داخلی از 2021 Rogue را نیز نشان داده است.

به نظر می‌رسد که عکاسی اولیه از فضای داخلی Rogue نشان می‌دهد که نیسان قصد دارد یک کابین کاملاً دیجیتالی به همراه صفحه نمایش بزرگ مجهز را اضافه کند که اگر این مسئله ثابت شود، می‌تواند یک پیشرفت بزرگ از نظر فناوری باشد.

رو بروی راننده یک صفحه سنج دیجیتال قرار دارد و در بخشی از اطلاعات درز شده از صفحه لمسی 9 اینچی با دکمه‌های فیزیکی برای کنترل رسانه و ناوبری یاد شده است.

البته نوع و قدرت موتور برای طراحی مجدد Rogue یک راز باقی مانده است. مدل فعلی از یک موتور 2.5 لیتری بهره می‌برد که تنها 170 اسب بخار قدرت دارد

در حال حاضر ما انتظار داریم که این مدل در اواخر سال 2020 به عنوان مدل 2021 به فروش برسد.

اگرچه نیسان در مورد این عکس‌ها اظهار نظر نکرد، اما این خودروساز به Roadshow گفت، ما احتمالاً اولین روگ 2021 را در دو ماه آینده عرضه خواهیم کرد. هنوز مشخص نیست که آیا نیسان قضد داشت روگ 2021 را در یکی از نمایشگاههای اتومبیل لغو شده در همه گیری کروناویروس رونمایی کند و یا برای پرده برداری از آن برنامه‌ای دیگری داشته است؟

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها