رئیس اپل موزیک رئیس Beats شد

0
499

الیور شوسر رئیس واحد اپل موزیک و محتوای بین الملل جایگزین رئیس کنار رفته Beats، لوک وود شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، شوسر علاوه بر پست جدید، سمت قبلی را نیز حفظ خواهد کردو  زین پس به Eddy Cue رئیس ارشد این بخش اپل گزارش می‌دهد. این جایگزینی در پایان ماه انجام خواهد شد. این خبر برای نخستین بار توسط CNET گزارش شد و در پاسخ به انگجت توسط شرکت Beats تأیید شد.

با رفتن لوک وود، سه گانه خروج از تشکیلات بیتس توسط روسای قدیمی تکمیل شد. جیمی ایووین و Dr.Dre بعد از فروش بیتس به اپل در 2014 این کمپانی صوتی را ترک کرده بودند.

لوک وود از ابتدا در کمپانی Beats حضور نداشت، اما وی پس از پیوستن به این کمپانی در سال 2011، در موفقیت آن نقش اساسی داشت. او در راه اندازی Beats Music، پیشرو اپل موزیک، نقش مهمی ایفا کرد.

اگرچه اپل محصولات صوتی را با نام خود به فروش می‌رساند، اما مشتاق است که Beats نیز از این رونق برخوردار باشد. Eddy Cue، معاون ارشد نرم افزار و خدمات اینترنتی اپل، به نام تجاری Beats و اهمیت حفظ استحكام نقش خود در سبد موسیقی، متعهد است.

Cue خاطرنشان كرد كه با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس زمان انجام این جایگزینی به هیچ وجه “ایده آل نیست”، اما هدف از این کار “ادامه دادن تجارت رو به جلو است”، و افزود که اپل همچنان متعهد به برند Beats و حفظ آن است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها