چگونه از تعطیلات بدون تکنولوژی و گوشی لذت ببریم؟

0
251
چگونه از تعطیلات بدون تکنولوژی و گوشی لذت ببریم؟

طبق تحقیقات و بر اساس نظر سنجی ها، 52 درصد از 4000 کارمند آمریکایی از تعطیلات و مرخصی های خود استفاده نمی کنند. بنابراین می توان گفت که 705 میلیون روز تلف شده داریم که کارمندان از انها استفاده نمی کنند.

بسیاری از ما نیز از تعطیلات خود استفاده نمی کنیم. یک دلیل برای تعطیلات وجود دارد و آن ها استراحت کردن و بهبود یافتن از خستگی و فرسودگی های شغلی است. رفتن به مرخصی به نفع ما و شرکت ماست. زیرا کارمندان پش از بازگشت با ایده ها و انرژی جدیدتری باز می گردند.

البته بهتر است در حین مسافرت گوشی خود را کنار بگذارید و با داشتن تعطیلات بدون تکنولوژی کاملا از مسافرت خود لذت ببرید. خوب است اعلان های خود را خاموش کنید و برنامه های اجتماعی خود را نیز کنار بگذارید تا وسوسه استفاده از آن را نداشته باشید. در زیر راه هایی برای کمک به این موضوع پیشنهاد می شود:

انتظارات خود را تعیین کنید

قبل از رفتن به مسافرت انتظارات خود را برای استفاده از اینترنت تعیین کنید. برای مثال به خود بگویید که تنها برای دیدن نتیجه مسابقات ورزشی امروز در شب اینترنت خود را چک می کنید. به این ترتیب سعی خواهید کرد که در طول روز گوشی خود را کنار بگذارید و اگر این کار را کنید، احساس عذاب وجدان می کنید. تعطیلات بدون تکنولوژی انتظارات خود را تعیین کنید

برنامه ها را پاک کنید

برنامه های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می توانند تمام وقت شما را در طول مسافرت بگیرند. هر بار که این شبکه ها را چک می کنیم دوپامینی که در بدن ما ترشح می شود، می تواند ما را ترغیب به استفاده بیشتر از آنها کند. بنابراین اگر وسوسه می شوید که از این اپلیکیشن ها استفاده کنید بهتر است آنها را حذف کرده و وقتی از تعطیلات بازگشتید مجددا اقدام به نصب انها کنید.

اینترنت موبایل را خاموش کنید

تاحد امکان اگر مجبور به استفاده از اینترنت در مسافرت بودید، سعی کنید در مکان هایی که وای فای دارد به اینترنت متصل شوید و داده های اینترنت گوشی خود را خاموش کنید. این موجب می شود که هنگام خارج شدن از گوشی و عدم دسترسی به وای فای گوشی خود را کنار بگذارید و به کشف محیط اطراف خود بپردازید. همچنین در مسافرت های خارج از کشور از هزینه های رومینگ خود نیز کم خواهید کرد.

به جای گوشی با خود دوربین دیجیتال ببرید

اگر می خواهید از گوشی های خود به عنوان دوربین استفاده نکنید و آن را کنار بگذارید، می توانید یک دوربین حرفه ای ببرید. چرا که دیگر بهانه ای برای به دست گرفتن گوشی نخواهید داشت و حتی می توانید آن را داخل هتل بگذارید و عکس های خود را با دوربین حرفه ای بگیرید. تعطیلات بدون تکنولوژی به جای گوشی با خود دوربین دیجیتال ببرید

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها