اپل برنامه تعمیر اسکرین ساعت هوشمند راه اندازی می کند

0
278
اپل برنامه تعمیر اسکرین ساعت هوشمند راه اندازی می کند

اگر شما صاحب اپل واچ سری 2 یا سری 3 هستید ، ممکن است علاقه مند شوید بدانید که اپل اخیراً برنامه تعمیر صفحه نمایش رایگان را برای هر دو مدل اعلام کرده است. این امر به این دلیل است که مواردی وجود داشته است که در آن لبه صفحه نمایش حتی بدون اینکه کاربر کار خاصی انجام دهد ترک خورده است.

در یک سند پشتیبانی که در وب سایت اپل منتشر شده است، این شرکت خاطر نشان می کند: “اپل تعیین کرده است که در شرایط بسیار نادر که ممکن است یک ترک در امتداد لبه گرد صفحه در مدل های آلومینیومی سری اپل واچ سری 2 یا سری   ایجاد شود اسکرین این ساعت ها را تعمیر کند.” این تعمیرات فقط در مدل های آلومینیومی در سری 2 و سری 3 اعمال می شود و هر دو اندازه 38 و 42 میلی متر را پوشش می دهد.”

تعمیر اسکرین اپل واچ سری 4

اگر Apple Watch شما مانند مشکلی مانند مشکل ارائه شده در بالا را نشان می دهد، در این صورت شما قادر به ترمیم صفحه اسکرین ساعت هوشمند خود هستید. این برنامه تعمیر از جانب اپل حتی مدل هایی را نیز که دارای ضمانت نباشند پوشش می دهد، بنابراین اگر شما صاحب سری Apple Watch Series 2 هستید، دیگر لازم نیست که نگران پرداخت هزینه تعمیر باشید.

تعمیر اسکرین اپل واچ سری 4

هنوز مشخص نیست که چرا صفحه نمایش ساعت هوشمند خراب می شود زیرا اپل به جزئیات اشاره ای نکرده است، اما اگر فکر می کنید که اسکرین گوشی شما ضربه خورده و مقصر خودتان هستید، به نظر می رسد احتمال تعمیر رایگان آن وجود ندارد.

اپل واچ سری 4 دارای ویژگی های جذاب زیادی است. دارا بودن سنسور ضربان قلب و ژیروسکوپ (چرخش ‌نما) و شتاب‌ سنج از این ویژگی هاست که در دو نوع ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه شده است. اپل واچ بزرگ تر دارای مزیت های بهتری از نظر طراحی و انحنای جذاب تر و صفحه خمیده ای شبیه به آیفون ایکس است. از نظر دارا بودن قاب، برای هر دو مدل قاب خاصی وجود دارد و نیاز به نگرانی نیست. مدل ۴۰ میلی متری و ۴۴ میلی متری هر دو در رنگ های طلایی نیز عرضه شده اند. تصاویر و مناظری که از کره زمین روی این ساعت هوشمند وجود دارد از نوع ۴۴ میلی متری برجسته تر نشان داده شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها