بررسی بهترین روش ها برای بررسی بدسکتور ها در درایوهای SSD

0
167
بررسی بهترین روش ها برای بررسی بدسکتور ها در درایوهای SSD

روش های مختلفی برای بررسی و تعمیر بدسکتور ها در درایوهای SSD وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، با این وجود در این بخش قصد داریم به معرفی چند نرم افزار رایگان برای بررسی بدسکتور ها بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

بدسکتور زمانی اتفاق می افتد که بخشی از حافظه شما قابلیت نوشتن و همچنین خواندن را ازدست می دهد، از این رو اگر فایلی را نتوانستید انتقال دهید ممکن است با این مشکل رو به روز شده باشید. این موضوع باعث عملکرد بسیار ضعیف و بیش از حد کامپیوتر شما می شود و در این میان ممکن است بخشی از اطلاعات خود را از دست دهید.

بهترین نرم افزار های رایگان برای بررسی و تعمیر بدسکتور ها

بررسی نرم افزار SeaTools

Seagate دارای دو برنامه رایگان تست و آزمایش هارد دیسک است، SeaTools برای ویندوز  و همچنین SeaTools Bootable شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. نسخه بوتیبل کامل تر است اما نسخه ویندوز این محصول بسیار روش ساده تری دارد.

به طور کلی استفاده از SeaTools آسان و سریع است و با چند کلیک می توانید به بررسی هارد درایو های خود بپردازید. SeaTools چندین آزمایش اساسی انجام می دهد که می تواند به تعیین سلامت هارد دیسک شما کمک کند و می توانید درایو های خود را بررسی کنید.  این برنامه اکثر هارد دیسک ها را بدون در نظر گرفتن سازنده آزمایش می کند و اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد هارد درایو شما در اختیارتان قرار می دهد.

بررسی نرم افزار SeaTools

بررسی نرم افزار GSmartControl

این نرم افزار در دو نسخه پرتابل و همچنین برنامه قابل نصب در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای کاربران مک و لینوکس عرضه شده است.

GSmartControl دارای سه آزمایش مختلف است که نتایج دقیق را در مورد ارزیابی سلامیت هارد درایو در اختیارتان قرار می دهد.

آژمون اول با نام Short Self-Test یک آزمون دو دقیقه ای است که هارد کاملا آسیب دیده را تشخیص می دهد. Self-Test Extended یک آزمون بسیار گسترده است که حدود 70 دقیقه زمانی می برد و تمام سطح های هارد دیسک را بررسی می کند و Conveyance Self-Test یک تست 5 دقیقه ای است که در هنگام حمل و نقل درایو آسیب های احتمالی را بررسی می کند.

بررسی نرم افزار GSmartControl

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها