تغییرات جدید لوگو فایرفاکس

0
1053

کالاسودا_زمانی که شما به فایرفاکس فکر می کنید ، قطعا چنین تصویری در ذهن شما شکل می گیرد :

یا چنین چیزی را ذهن شما مجسم می کند :

این لوگو یا ترکیبی از این دو از سال ۲۰۰۲ جز جدایی ناپذیر از این برنامه بوده است و این موضوعی است که خود شرکت هم به آن اشاره کرده است.

آقای تیم موری سرپرست بخش خلاقانه این شرکت گفتند : (( فایرفاکس دیگر یک مرورگر ساده نیست ، همراه با پروژه فایرفاکس راکت ( این مرورگر مناسب اینترنت های ضعیف می باشد. ) و فایرفاکس واقعیت مجازی ( این فایرفاکس مخصوص دستگاه های واقعیت مجازی است.) این شرکت فضای بیشتری برای خلاقیت و نوآوری در سیستم های خود در اختیار خواهد داشت. ))

در هر صورت این شرکت چند لوگوی آزمایشی را منتشر کرد ولی به این موضوع هم اشاره کرده که این لوگوها انتخاب نهایی نیستند.آنها از کاربران خود درخواست کرده اند که نظرهای خود را راجع به این طراحی ها ارسال کنند و بعد از اعمال تغییرات لوگوی نهایی را معرفی کنند.

شاید کُل این موضوع عجیب و غریب به نظر برسد و این موضوع نشان دهنده این است که این فرآیند مراحل اولیه خود را طی می کند اما در نهایت چیزی که کاملا واضح می باشد این است که فایرفاکس در تلاش است که لوگوی جدیدی را برای مرورگرهای خود طراحی و به بازار عرضه کند.

تمام لوگوهای پیشنهادی در زیرمجموعه ای به نام سیستم ۱ و سیستم ۲ قرار گرفته اند که تصاویر آنها را در بخش پایین مشاهده می کنید:

اگر به انتخاب از بین این دو باشد انتخاب ما تصویر سیستم ۲ می باشد اما به هرحال به لوگو کنونی این برنامه عادت کرده ایم و در نوع خود دوست داشتنی است.این موضوع تغییر لوگو بیشتر همانند یک به روزرسانی است تا یک تغییر جدید.

فایرفاکس همچنین اعلام کرده است که این تغییرات تا چند ماه آینده اعمال خواهد شد ، پس اگر شما جز طرفداران این لوگو کنونی می باشید باید این موضوع را به اطلاع شما برسانیم که تنها چند ماه دیگر فرصت دارید تا از این لوگو نهایت لذت را ببرید زیرا تا چند ماه آینده این لوگو حذف و لوگوی جدید جایگزین خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظر خود را راجع به این تغییر و تحولات با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها