تغییرات جدید ماشین حساب گوگل

0
502

کالاسودا_ شرکت گوگل تصمیم گرفته است که تغییرات جدیدی در ماشین حساب گوگل ایجاد کند که می تواند در نوع خود جالب باشد.

اعمال تغییرات جدید برای ماشین حساب گوگل

بعد از ارائه سیستم عامل جدید شرکت گوگل، این شرکت تصمیم گرفته است که تغییراتی در زمینه طراحی ظاهری برنامه های خود هم داشته باشد. بعد از اعمال تغییرات برای مرورگر کروم، پیام رسان اندروید و خیلی از برنامه های دیگر، این شرکت تصمیم گرفته است که برای برنامه ماشین حساب نیز تغییراتی ایجاد کند.

شرکت گوگل در چند ماه اخیر تلاش کرده است تا کیفیت برنامه های خود را بالاتر ببرد و با ایجاد تغییرات ظاهری جدید هم بتواند کاربران بیشتری را به خود جلب کند. قطعا این تغییرات باعث افزایش محبوبیت این برنامه برای کاربران و علاقه مندان به برنامه های تولیدی شرکت گوگل می شود. این شرکت تلاش می کند تا با این تغییرات گامی رو به جلو بردارد و فاصله بیشتری با رقبای خود مخصوصا اپل ایجاد کند. قطعا در آینده خبرهای بیشتری از شرکت گوگل خواهیم شنید که می تواند علاقه مندان به این برند را بیش از قبل هیجان زده کند.

تغییرات جدید ماشین حساب گوگل

همانطور که در اسکرین شات های زیر می بینید، برنامه ماشین حساب گوگل هم تغییرات جذابی را خواهد داشت. این ماشین حساب تغییرات جالبی را شاهد بوده که در نوع خود بی نظیر است.

طراحی قدیم

طراحی جدید

این کمپانی همچنین اعلام کرده است که تغییراتی در زمینه فونت و نوشته های این برنامه هم اعمال خواهد کرد که می تواند باعث جذابیت بیشتر این برنامه شود.

افزونه های جدید ماشین حساب گوگل

همچنین تغییرات جدید دیگری هم برای این برنامه صورت گرفته است که می تواند برای کاربران جذابیت داشته باشد. قرار است بعضی دکمه های راهنمای این گوشی در زمان استفاده از برنامه ماشین حساب تبدیل به عدد صفر و نقطه شود.

مشاهده تغییرات در نسخه جدید ماشین حساب گوگل

این تغییرات جدید هم اکنون قابل مشاهده هستند و شما با به روزرسانی این نرم افزار می توانید از آن استفاده کنید و از دیدن این شکل ظاهری جدید لذت ببرید. امکان دارد برای بعضی از کاربران این به روزرسانی دیرتر ارائه شود ولی باز هم از جذابیت آن نمی کاهد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این به روزرسانی با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها