محصولات جدید شرکت آمازون تا آخر امسال به بازار می آید

0
1528

کالاسودا_ شرکت آمازون اعلام کرده است تا آخر سال جاری محصولات جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

ارائه محصولات جدید شرکت آمازون

شرکت آمازون قصد دارد تا آخر امسال هشت محصول جدید به بازار عرضه کند و این موضوعی بود که خود شرکت هم آن را تایید کرده است. در بین این هشت محصول احتمال دارد گجت هایی با قابلیت کنترل از طریق صدا برای دستگاه هایی مانند مایکروویو، گجت های خودرو و سیستم صوتی ارائه شود. خبرها حاکی از آن است که آمازون قصد دارد طی مراسمی در ماه های آینده با جزئیات بیشتری این محصولات را معرفی کند.

رقابت شرکت آمازون با شرکت های دیگر

آمازون فعالیت های خود را در زمینه ارائه محصولات جذاب برای خانه های هوشمند افزایش داده است و تمام این محصولات با کمک دستیار صوتی الکسا کارکرد خواهند داشت. این دستیارصوتی رقیب قدرتمندی برای دستیارهای صوتی دیگر شرکت ها مانند گوگل و مایکروسافت و اپل است و آمازون تلاش کرده تا بتواند آنها را تا در رقابتی نزدیک شکست دهد. گفته شده که بعضی از این محصولات دارای دستیارصوتی الکسا به صورت پیش فرض هستند و بقیه هم می توانند با به این دستیارصوتی متصل شوند و بعد از طریق آن کارها را پیگیری کنند.

ارائه محصولات جدید تحت عنوان Echo line

گزارش شده است که این محصولات تحت عنوان Echo line منتشر خواهند شد. این شرکت به تازگی روی محصولاتی در زمینه نورپردازی و حمل و نقل هم فعالیت خواهد داشت. شایعاتی هم در این زمینه وجود دارد که احتمالا شرکت آمازون محصولات دیگری به بازار عرضه کند که در نوع خود منحصر به فرد باشد.

رقابت با Sonos

این محصولات باعث می شود تا شرکت آمازون رقابت نزدیک تری با رقبای خود مانند Sonos داشته باشد و باید این محصولات در زمینه هوش مصنوعی و کنترل صوتی کاربرد بالایی داشته باشند.

شرکت Sonos به تازگی محصولات خانگی و صوتی و تصویری جذابی با پشتیبانی الکسا ارائه کرده است ولی شرکت آمازون قصد دارد تا محصولات بهتری در این زمینه ارائه دهد.

قطعا در ماه های آینده خبرهای بیشتری در مورد آمازون و دستیار صوتی آن الکسا خواهیم شنید و امیدواریم این محصولات دارای کیفیت بالا و بی نظیر باشند. همه این مسائل در مراسم آینده آمازون مشخص خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد محصولات جدید آمازون با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها