تغییرات نسخه اندروید اُپرا و اضافه شدن حالت شب

0
488

کالاسودا – مرورگر اپرا برای نسخه اندروید خود اپدیتی با ویژگی جذاب ارائه کرده است. نکته جالب اینکه سرانجام حالت شب یا Night mode نیز به آن اضافه شده است.

همانند دیگر برنامه ها ، حالت شب این اپلیکیشن قادر است در شب رابط کاربری را سیاه و سفید کرده و نگاه کردن به صفحه نمایش را برای کاربر ساده تر کرده و تا مدت زمان طولانی تر کاربر در شب میتواند به کار با گوشی بپردازد بدون اینکه فشاری روی چشمهای خود نسبت به نور پس زمینه احساس کند.

اپرا یکی از محبوبترین مرورگرهای تلفن همراه برای اندروید است که بر روی مسائل امنیتی نیز متمرکز است. این مرورگر تبلیغات را بلاک کرده و میزان مصرف اینترنت آن کم است. همچنین دارای یک حالت صرفه جویی در داده های موبایلی، اضافه کردن بخش پرایویت یا خصوصی و توانایی ایجاد کلیدهای میانبر به صفحه اصلی و … را خواهد داشت.

این شرکت اخیرا با این بروزرسانی مرورگر اندروید خود را به ورژن ۴۶ رساند. با این به روز رسانی چندین ویژگی دیگر همانند حالت شبانه که در بالا اشاره شد به آن اضافه شده است. کاربران قادر به دستیابی به سه تم کاربری مختلف به رنگهای روشن، تیره و قرمز هستند.

علاوه بر حالت شبانه، یک QR کد نیز به طور مستقیم به مرورگر اضافه شده است. همچنین نشانکهای بهبود یافته، روایط کاربری آنلاین و افلاین، تکمیل خودکار URL، بهبود روند جستجو و … نیز از دیگر ویژگی های این اپدیت جذاب است. این بروزرسانی در حال حاضر از طریق گوگل پلی در دسترس است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید