تلویزیون لیزری هایسنس، شکاف میان تلویزیون و پروژکتور را پر میکند

0
1434

 هایسنس از محصول تلویزیون لیزری اولترا پریمیوم خود در مدل های L8E و L10E رونمایی کرد.

این دو محصول جدید همین هفته در نمایشگاه CEDIA در سن دیگو در معرض دید دیگران قرار گرفتند. این دو مدل تلویزیون های لیزری L18E و L10E که به نظر می رسد شکاف میان تلویزیون و پروژکتور را پر کرده اند.

این محصول از یک پروژکتور در فاصله‌ی نزدیک استفاده ‌می‌کند. ولی به دلیل وجود تیونر تلویزیون به صورت OTA و بلندگو‌های داخلی، شرکت هایسنس از نظر فنی می ‌تواند این محصول را در رده‌ تلویزیون‌ ها قرار دهد. خوب است برای آشنایی با بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی 2019 و 2018 نیز مطلب لینک شده را از دست ندهید.

 

پشتیبانی از HDR

از این دو سری سری L10E کیفیت 4K داشته و گزینه های پریمیوم بیشتری را در اختیار کاربر می گذارد و از نظر فنی در دو مدل موجود است. یکی از آن ها می تواند تصویر 100 اینچی و دیگری تصویر 120 اینچی باشد. هر دو مدل قادر به ارائه کیفیت 4K و پشتیبانی از دامنه دینامیکی بالا (HDR) و گاموت رنگ های واید است.

 

دسترسی به محتوا از طریق OTA

یکی از عناصر هیبریدی اضافی این تلویزیون ها وجود یک تیونر داخلی در سه مدل است.  بنابراین هر مدل به کاربر توانایی دسترسی به کانال ها و محتوا از طریق هوا (OTA) را ارائه می دهد. البته علاوه بر پشتیبانی از روش های هوشمند برای محتوای مصرف کننده، به لطف رابط کاربری ، امکان دسترسی به تعدادی از برنامه های مبتنی بر استریم را فراهم می کند. با کمک تلویزیون هایسنس به طور خاص می توانید برنامه های نتفلیکس، یوتیوب و آمازون پرایم ویدئو را تماشا کنید.

این مدل ها از دستیار صوتی الکسا آمازون نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین کاربران می توانند از فرمان های صوتی برای کنترل محتوا و تنظیمات خود استفاده کنند. در بخشی از اعلانیه رونمایی این تلویزیون ها، هایسنس تائید کرده که با شرکت طراحی Salamander همکاری کرده است تا بخش های ویژه ای را برای مدل های جدید ارائه دهد.

هایسنس تا کنون تمام جزئیات موجود در این مدل ها تائید کرده است و فروش ان را از فصل پاییز آغاز خواهد کرد. افرادی که در پی پیش خرید این تلویزیون ها هستند نیز می توانند از سایت ان سفارش دهند. هایسنس تا امروز قیمت دقیق را تائید نکرده است، هر چند قیمت های برای تلویزیون های لیزری هایسنس از قیمت 3800 دلار شروع می شود. در حال حاضر مدل L8D این شرکت که صفحه نمایش 100 اینجی و پشتیبانی از کیفیت 4K را دارد، به قیمت 9000 دلار به فروش می رسد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید