تلویزیون هوشمند ردمی سری X با فناوی MEMC 

0
275

امروز، لو ویبینگ، نایب رئیس گروه شیائومی و مدیر کل برند Redmi در مورد “تلویزیون‌های معمولی” و راه حل Redmi برای آن صحبت کرد. به گفته وی، مشاهده تصاویر پر سرعت در “تلویزیون‌های معمولی” با سرعت فریم پایین، مسئله بزرگی است. اما سری بعدی Redmi Smart TV X با MEMC فناوری تخمین و جبران حرکت و الگوریتم جبران هوشمند 60 هرتز آن را حل کرده و به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، فناوری تخمین و جبران حرکت یا همان MEMC  بسیار جدید است. در تلویزیون‌های معمولی این امر بسیار اهمیت دارد که به دلیل پایین بودن فریم ویدیویی، تصاویر پر سرعت با جزئیات زیاد نمایش داده نشوند. با این حال، MEMC امکان ایجاد فریم‌های اضافی برای فیلم‌ها را فراهم می‌کند. این بدان معنی است که فیلمی که با سرعت 30 فریم در ثانیه است را می‌توان در 60 یا حتی 120 فریم در ثانیه مشاهده کرد. با این کار، تجربه تماشاگر یکپارچه، روان‌تر و جذاب‌تر خواهد شد.

REDMI SMART TV X دارای سه مدل است

سری Redmi Smart TV X به طور رسمی در کنار رونمایی محصول جدید سری Redmi 10X ساعت 14:00 روز 26 ماه مه، رونمایی می‌شود. براساس گزارش‌ها، سری X Redmi Smart TV دارای سه مدل است. این مدل‌ها شامل Redmi Smart TV X65، X55 و X50 هستند.

طبق اطلاعات قبلی، تلویزیون‌های هوشمند سری Redmi X از نظر کیفیت تصویر، ظاهر، سیستم صوتی و تجربه هوشمند عملکرد بسیار خوبی دارند.

ردمی همچنین از Redmi 10X و RedmiBook جدید 16.1 اینچی رونمایی خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها