نسخه اولیه iOS 14 ماه‌هاست که در دسترس است

0
114

به گفته محققان امنیتی، هکرها و وبلاگ نویسان از ابتدای “ماه فوریه” به نسخه اولیه iOS 14 دسترسی داشتند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، ماه‌ها و هفته‌ها پیش از آنکه اپل به طور رسمی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود  رونمایی کند، در مورد آن به روز رسانی‌هایی فاش می‌شود؛ اما اینکه تمام قابلیت‌ها قبل از انتشار iOS ماه‌ها قبل در اینترنت قرار بگیرد؛ غیرعادی است.

ویژگی‌های فعلی فاش شده در مورد iOS 14 نشان می‌دهد که اطلاعات در مورد این نسخه قبل از انتشار رسمی آن بسیار زیاد و دقیق است.

این ویژگی‌ها شامل یک برنامه تناسب اندام جدید، API PencilKit برای قلم، به روزرسانی در iMessage، نمای صفحه اصلی جدید، امکان تست برنامه‌های شخص ثالث با اسکن کد QR، تعمیرات اساسی iCloud Keychain، و بیشتر است.

البته ممکن است برخی از این ویژگی‌ها توسط اپل حذف شده تا تغییر کنند.

در سالهای گذشته، اپل نسخه‌ی بتا توسعه دهنده iOS را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در ماه ژوئن به اشتراک می‌گذاشت و به نظر می‌رسد که احتمالاً در WWDC امسال که از 22 ژوئن به صورت آنلاین آغاز می‌شود، این اتفاق دوباره رخ دهد.

اپل در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود گفت: “اکنون در سی و یکمین سال خود، WWDC20 فرصتی خواهد بود برای میلیون‌ها نفر از توسعه دهندگان خلاق و نوآور در سراسر جهان، برای دسترسی اولیه به نسخه جدید iOS، iPadOS، macOS، tvOS و watchOS.”

اپل به طور معمول نسخه بعدی iOS را در پاییز در کنار مدل‌های جدید آیفون منتشر می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها