تلگرام هر نوع سفر به ایران را تکذیب کرد

0
547

تلگرام هر نوع سفر به ایران را تکذیب کرد
کالاسودا-بر خلاف آنچه طی روزهای گذشته توسط رسانه های مختلف خبری منتشر می شد، به نظر می رسد قرار نیست پای سرورهای تلگرام به ایران باز شود.
وقتی یک اپ پیام رسان محبوب باشد، طبیعی است که توجهات و نگرش ها نسبت به این تکنولوژی ارتباطی نیز بسیار بالا باشد.این روزها تلگرام را می توان سلطان بلامنازع دنیای اپ های پیام رسان دانست . سلطانی که جزو قدرتمندترین های موجود در بازار نیز محسوب می شود.
اما اخیرا خبرهایی در خصوص ورود سرورهای این اپلیکیشن ارتباطی  به ایران مطرح می شد ، این گمانه زنی ها تا جایی پیش رفت که حتی به یکی از سوالات اصلی خبرنگاران حوزه فناوری از وزیر ارتباطات نیز تبدیل شد. اخیرا واعظی در یکی از نشست های خبری اعلام کرد ؛ قرار است پای سرورهای تلگرامی به ایران باز شود .
جالب و تعجب برانگیز ترین اتفاق ممکن اما ، تکذیبیه ای است که روز گذشته توسط مدیر تلگرام مطرح شد. پاول دورف در یک پیغام تویئتری در حساب شخصی اش نوشت : «تلگرام هیچ یک از سرورهایش را، یا هیچ سروری را که اطلاعات شخصی کاربران روی آن باشد، به ایران منتقل نمی‌کند.» این خبر در شرایطی در حال نشر است که هنوز هم بسیاری از کاربران فضای مجازی در مورد صحت هر یک از این گمانه ها سردرگم هستند.به نظر شما تلگرام به ایران آمدنی است یا نیامدنی ؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها