تماس صوتی و تصویری به زودی در اینستاگرام

0
1701
اینستا،ویدئو،تصویر

کالاسودا – به نظر میرسد که اینستاگرام و فایلهای APK این اپلیکیشن در آینده ای نزدیک آپدیتی جهت تماس صوتی و تصویری دریافت کنند.

اینستاگرام درصدد است تا ویژگی های اپلیکیشن خود را گسترش دهد و تماس صوتی و تصویری را به مجموعه خدمات خود اضافه کند. شایعات حاکی از آن است که این شبکه اجتماعی تصویرمحور قابلیت چت را به سیستم خود اضافه خواهد کرد.

این خبر ابتدای توسط یکی از کاربران سایت تک کرانچ منتشر شد و خبر داد گزینه های Video Call و Action call به اینستاگرام اضافه خواهند شد. این نشان میدهد که اینستاگرام قبل از انتشار عمومی در حال تست این ویژگی است. پیوندهایی به تماسهای صوتی و تصویری در بخش دایرکت اواخر سال گذشته کشف شده بود. اما اینستاگرام هیچگاه این خبر را عمومی نکرده بود.

گزارش یک سایت در ماه ژانویه ادعا کرد که این ویژگی در ماه های آینده در برای دستگاه اندرویدی و ios عرضه خواهد شد.  این ویژگی که فیسبوک نیز آن را در لیست خدمات خود آورده است، در واقع راهی برای تحت فشار گذاشتن رقیب اینستاگرام یعنی اسنپ چت است. این شرکت چندین سال است که در حال ارائه تماس ویدئویی است اما در بازسازی آن تغییرات زیادی صورت گرفته است.