اینستاگرام قابلیت تماشای گروهی ویدیوها را اضافه می کند

0
232
اینستاگرام قابلیت تماشای گروهی ویدیوها را اضافه می کند

فیس بوک در ماه ژولای از ویژگی ای به نام Watch party برای کاربران خود رونمایی کرد که به کاربران امکان می داد که بتوانند ویدئوها را با هم تماشا کنند. اینستاگرام بعد از تست قابلیت مشابهی در فیس بوک مسنجر نیز رو به این ویژگی آورده است که بتوانند ویدئو ها را با یکدیگر تماشا کنند. این ویژگی که تماشای گروهی ویدیو یا  co-watch نام دارد به کاربران اجازه می دهد که ویدئوها را همراه یکدیگر ترکیب کنند.

لیست پخشی از تماشای گروهی ویدیوها

اینستاگرام این ویژگی را با کمک کارشناس مهندسی معکوس جین مانچون وانگ برای تماشای ویدئوها به انجام رسانده است. وانگ می گوید که این ویدئوها را می‌توانید از لیست پخش شخصی یا ویدئو‌های پیشنهادی اینستاگرام مشاهده کنید.

البته باید گفت با توجه به آنکه اینستاگرام هنوز به طور رسمی سخنی از این قابیلت به میان نیاورده است، هیچ تضمینی برای عملی شدن آن وجود ندارد. اینستاگرام با افزودن چنین قابلیت‌هایی احتمالا می‌تواند کاربران را مجاب کند تا زمان بیشتری را با اینستاگرام سپری کنند. در نسخه دسکتاپ Watch Party کامنت های کاربران در سمت راست صفحه و در نسخه موبایل زیر ویدیو نمایش داده می شد. با توجه به نحوه نمایش کامنت ها در لایو اینستاگرام احتمالا در Co-Watching هم شاهد رویکردی مشابه خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها