توئیت جنجالی ایلان ماسک درباره بی معنی بودن ترس از کروناویروس

0
1249
موسس و مدیر تسلاموتورز و اسپیس ایکس در توئیت 5 کلمه‌ای خود درباره کروناویروس جنجال به پا کرد. به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، وی توئیت کرد: The coronavrus panic is dumb و این توئیت در کمتر از 2 ساعت 65700 بار ری-توئیت شد و 300 هزار لایک خورد.

موسس و مدیر تسلاموتورز و اسپیس ایکس در توئیت 5 کلمه‌ای خود درباره کروناویروس جنجال به پا کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، وی توئیت کرد: The coronavrus panic is dumb و این توئیت در کمتر از 2 ساعت 65700 بار ری-توئیت شد و 300 هزار لایک خورد.

واکنش وی به کروناویروس اغلب باعث خشم مردم و کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد و عده‌ای احساس کردند که وی تلاش می‌کند تا خطرات احتمالی درباره ویروس را کاهش دهد و برخی دیگر از وی دفاع کرده و اعتقاد داشتند {و دارند} که وی درباره نگرانی بی مورد از کروناویروس حرف زده و نه درباره خود ویروس!

تا لحظه نوشتن این خبر{صبح شنبه} این توئیت بیش از 180.3 هزار ری-توئیت شده و بیش از 836.4 هزار بار لایک خورده است.

البته این اولین بار نیست که ایلان ماسک توئیت جنجالی می‌زند. وی دو بار در سال 2018 با زدن دو توئیت پایش به دادگاه باز شد و در یکی از موارد مجبور به پرداخت 20 میلیون دلار جریمه هم شد.

با گسترش کروناویروس در 5 قاره و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، واکنش ایلان ماسک به موضوع برای کاربران سخت و دشوار به نظر آمده و اینکه وی اوضاع را جدی نمی‌گیرد.

یکی از کاربران به وی پاسخ داد آیا می توانم با دانشمندان تماس گرفته و از آنها بخواهم تا نظر شما را در این باره تغییر دهند؟ توئیت شما خوب نیست و شما {ناسلامتی} شخصیت علمی هستید.

یکی دیگر از کاربران نوشت صبر کنید ببینیم چند ساعت طول می‌کشد تا او توئیت خود را دیلیت کند!

کاربر دیگر نوشت کارگرانش نمی‌توانند دورکاری کنند و به همین خاطر کروناویروس را بی معنی خوانده است.

فرد دیگری نوشت 35 سال است به عنوان پرستار کار می‌کند و ویروس واقعی و در حال گسترش است و نظر شما سودمند نیست.

البته کاربر دیگری از وی طرفداری کرده و نوشت در حالی که بیماری جدی است اما ماسک نوشته است که رفتار هراسناک در برابر آن بی معنا است.

کاربر دیگرس هم نوشت وحشت بی معنی است نه خود ویروس.ویروس نگرانی جدی است اما ترس در برابر آن کمکی به ما نمی‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها