توقف سرویس اشتراک‌گذاری اسکوتر برقی در برلین،پاریس و مادرید

0
219
Coup سرویس اشتراک‌گذاری اسکوتر برقی

Coup سرویس اشتراک‌گذاری اسکوتر برقی از طریق برنامه موبایل، به‌تازگی اعلام کرده است که فعالیت خود را در سه شهر برلین، پاریس و مادرید متوقف خواهد کرد.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از Techcrunch، این شرکت در توئیتر خود نوشت: “اجرای این سرویس در بلندمدت برای شرکت ما هیچ توجیه اقتصادی نداشته و ناپایدار تخمین زده شده است.”

این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرد: “ما قصد داریم سرویس‌های خود را تا اواسط دسامبر 2019 در برلین و توبینگن قطع کنیم. علاوه بر این قرار است لوکیشن های COUP در پاریس و مادرید نیز بسته شوند.” این سرویس هم‌اکنون به‌طور معمول کار می‌کند.

Coup در ادامه گفت؛ کاربرانی که حساب‌های خود را پیش‌پرداخت کرده‌اند؛ در صورت خاموش شدن سرویس، هزینه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

این شرکت در توئیتر و در فرانسه مطلبی را منتشر کرد و گفت: “اگرچه Coup یک برند معروف در بازار است و مشتریان وفاداری دارد که مرتب از سرویس‌های آن استفاده می‌کنند؛ اما عملکرد Coup، در طولانی‌مدت از نظر اقتصادی ناپایدار است. ”

Coup یک شرکت تابع شرکت Bosch است. این سرویس صدها اسکوتر برقی Gogoro را تحت سرویس خود قرار داده و کاربران می‌توانند با برنامه Coup این اسکوترهای برقی را رزرو کرده و سوار شوند. همانند سایر سرویس‌های اشتراک حمل‌ونقل شناور، کاربر می‌تواند یک موتورسیکلت یا اسکوتر برقی را از یک محل کرایه کرده و با توجه به اینکه در منطقه تحت پوشش قرار دارد؛ آن را در مکان دیگری تحویل دهید.

Coup رقیبی به نام Cityscoot در پاریس دارد. این استارت‌آپ فرانسوی خدمات مشابهی را ارائه می‌دهد و اخیراً اعلام کرده که همکاری با Uber را در برنامه‌های خود قرار داده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها