تیک آبی معتبر توئیتر برای کاربران بیشتری فعال میشود

0
729

کالاسودا – توئیتر در نظر دارد که تعداد خدمات سرویس های Verified یا معتبر شده خود را گسترش دهد.

مدیر توئیتر جک دورسی اجرای سیستم کنونی را تائید کرده است، بدین معنی که افراد بیشتری بتوانند این نشان آبی معتبر را دریافت کنند. برای مثال انهایی که اقدام به کاندیدا شدن در رقابتهای سیاسی میکنند از این ویژگی استفاده کنند تا خود را به عنوان اکانتی معتبر به مخاطبانشان بشناسند.

دورسی مدیر توئیتر در یک کنفرانس آنلاین تائید کرد که شرکت برنامه انجام این کار برای اکثر کاربران را دارد و بیان کرد: ما میخواهیم یکی از سرویسهای اعتبار بخشی را برای تمام مردم دنیا فراهم اوریم و میدانیم که این کار نیاز به تلاش زیادی دارد.

تائیدیه های توئیتر در حال حاضر در صفحات کاربرانی همانند سلبریتی ها، افراد مشهور و ورزشکاران و مردان سیاست وجود دارد و یک تیک آبی رنگ به نشانه معتبر بودن این اکانت در کنار اسم انها وجود دارد.

توئیتر درصدد است که با انجام یک سری امور، به کاربران معمولی نیز این امکان را دهد که اکانت خود را معتبر کنند. تیک آبی رنگ کنار حساب کاربری توییتر برای بسیاری از کاربران جذابیت زیادی دارد. اما این تیک تا پیش از این فقط برای تعداد معدودی از اکانت‌ های این شبکه‌ اجتماعی فعال میشود.

درهرحال توییتر در نظر دارد تا همه‌ی کاربران، و حتی افرادی که شهرت زیادی ندارند نیز بتوانند حساب کاربری خود را در این شبکه‌ی اجتماعی رسمی و نشان تیک آبی رنگ را دریافت کنند.