ثروتمندترین مرد دنیای فناوری هر روز خوشتیپ تر از دیروز

0
7433

کالاسودا_قرار نیست در این خبر به زندگی شخصی ثروتمندترین فرد دنیای فناوری بپردازیم بلکه می خواهیم این اسطوره را معرفی کنیم ، حالا می پرسید چه اسطوره ای ؟ اسطوره ی سبک لباس!البته این چیزی است که نیویورک تایمز در مورد جف بیزوس فکر می کند.

مقاله ای که امروز در نیویورک تایمز منتشر شد جف بیزوس را اسطوره ی سبک لباس می داند و او را مرد ثروتمندی توصیف می کند که تلفیقی از یک پدر نمونه و یک فرد خوش پوش می باشد.

((زمانی که شما جف بیزوس همان ثروتمندترین فرد دنیای فناوری را مشاهده می کنید از تیپ و استایل او لذت می برید! ))این دقیقا جملاتی بود که در این مقاله منتشر شده است.

این مقاله همینطور می گوید : (( او به خوبی بلد است که چه لباس هایی بپوشد که در عین سادگی شیک باشند.))همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید جف با تیپی اسپورت و شلوارک خاکی رنگ مشاهده می شود.

البته این مقاله علاوه تیپ و استایل جف به چهره او نیز توجه کرده و نکاتی را ذکر کرده است.

مثلا در عکسی در کنار یک پوستر منتشر کرده است نوشته که ((هنوز روی سرشانه هام دارم کار می کنم.))

البته لباس هایی که جف بیزوس انتخاب می کند همگی با وقار و شیک هستند و کسی نمی تواند بگوید که جف لباس های سبک و ضعیف به تن می کند.

عکسی که از او در ادامه می بینید نشان دهنده این است که این شخص چقد شاد و پر انرژی است.

بد نیست که جف کمی هم لباس های بهتری را در بعضی مواقع انتخاب کند تا مورد انتقاد از طرف افراد قرار نگیرد.

توضیحاتی در مورد جف بیزوس

جفری پرستون بیزوس زاده ی ۱۲ ژانویه ی ۱۹۶۴ کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینه ی اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون، بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او، با بنیانگذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینه ی رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است.بیزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد و گفته شده ‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها