حذف آنی فالوئرهای مزاحم در به روزرسانی جدید اینستاگرام

0
684

کالاسودا_اینستاگرام قبلا حفاظ امنیت مناسبی داشت که از شما می پرسید که آیا می خواهید کاربر مورد نظر را آنفالو کنید یا خیر.

اگر شما بر روی گزینه آنفالو کلیک می کردید حالا چه ناخودآگاه و چه با تصمیم قبلی ، یک پیامی ظاهر می گردید که از شما می پرسید که آیا می خواهید این شخص را آنفالو کنید یا خیر.این پیام همانند یک سوال نهایی و برای اطمینان از این کار بود.

اما این ویژگی در نسخه جدید اینستاگرام حذف شده است.حالا اگر دست شما به این گزینه بخورد فرد موردنظر آنفالو خواهد شد و احتمالا فالو کردن دوباره شخص کمی عجیب و غریب و شک برانگیز خواهد بود.

بعضی افراد هنوز هم اینستاگرام خود را به روز رسانی نکرده اند تا این ویژگی را داشته باشند اما زمانی که شما گوگل پلی استور یا اپ استور را باز کنید اینستاگرام به روز رسانی می شود و این ویژگی به طور کامل حذف می شود.

سوالی که مطرح است این بوده که چرا اینستاگرام این ویژگی را حذف کرده است و آیا این یک موضوع آزمایشی است یا اینکه ماندگار خواهد بود.هنوز پاسخی از سوی اینستاگرام دریافت نشده است.

البته این ویژگی هنوز در نسخه دسکتاپ اینستاگرام فعال می باشد و می توان از آن استفاده کرد.

توضیحاتی در مورد برنامه محبوب اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سان فرانسیسکو توسعه یافت. مایک کرایگر معتقد بود که پروژه Burbn شبیه به برنامه فوراسکوئر است با این تفاوت که قابلیت‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد. سپس تمرکز پروژه Burbn برای اشتراک‌گذاری تصاویر ادامه یافت. واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه   Instant Camera  و Telegram به معنی پیام‌رسانی فوری از طریق عکس و دوربین است.

نسخه نخستین اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.اینستاگرام از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها