نگاهی به مشخصات جاروبرقی رباتیک شیائومی Mi محصول 2019

0
960
نگاهی به مشخصات جاروبرقی رباتیک شیائومی Mi محصول 2019

شیائومی در راستای بهبود به مسئولیت های خانه داری، جاروبرقی رباتیک شیائومی Mi را طراحی کرده است که مانند بسیاری از ربات های بی سیم جاروبرقی به شکل دایره ای انتخاب شده است. طراحان شیائومی می گویند که برای اینکه مفهوم تمیزی و پاکی را به کاربر القا کنند، رنگ این جاروبرقی را سفید انتخاب کرده اند.

سپر محافظ برای جلوگیری از آسیب به سطوح

لبه های این محصول یک حلقه دارد که سپر محافظ محسوب می شود و اجازه می دهد که هنگام حرکت این جاروبرقی رباتیک به سطوح خاص و زیر کابینت ها و … نه به سطوح ضربه بزند و نه بدنه خودش دچار خش و آسیب شود. مثلا شما نیز از تماشای جسمی گرد که مانند توپ به زیر مبل و … می رود لذت خواهید برد. اما چرا رنگ سفید برای این کار انتخاب شده است؟ همانطور که در بالا اشاره شد، شیائومی در زیبایی شناسی خالص سفید، یک نوع حس تمیزی دیده است، که سعی دارد آن به مخاطب نیز القا کند.

سپر محافظ برای جلوگیری از آسیب به سطوح

دکمه های فیزیکی روی محصول چه ویژگی هایی دارند؟

در سمت دیگر این محصول دو دکمه فیزیکی را خواهید دید که یکی از انها دکمه روشن / خاموش و دیگر دکمه تغییر حالت است. دفعه اولی که دکمه power را می زنید می توانید حالت اتوماتیک را برای ان انتخاب کنید، اما اگر بار دیگر بزنید وارد حالت تمیز کردن نقطه ای می شود. اگر بار سوم آن را بفشارید جارو برقی خاموش می شود.

دکمه دوم home است که مانند دکمه های دیگر جاروبرقی های موجود کار نمی کند و هنگامی که آن را فشار دهد جارو برقی رباتیک شیائومی Mi به حالت شارژر می رود. با نگاه به بدنه زیرین این گجت می توانید سه چرخ را مشاهده کنید که در حال چرخش و حرکت به طرفین هستند. همچنین یک خاصیت مناسب برای قلم موی چرخشی وجود دارد که بر خلاف حالت اصلی، به حالت مارپیچی نیز در می اید و کمک می کند که گرد و غبار از گوشه ها نیز به خوبی جمع اوری شود.

دکمه های فیزیکی روی محصول چه ویژگی هایی دارند؟

تمیز کردن هوشمند خود را به ربات شیائومی بسپارید

این ربات از فرآیند تمیز کردن هوشمند استفاده می کند و شما می توانید آن را تنها گذاشته تا تمام آشغالهای روی زمین را گردآوری کند. قلموی این جاروبرقی مناسب برای حرکت روی سطوحی مانند چوب و فرش است. حسگر این گجت لیزری است و دارای 12 سنسور لیزری در قسمت پایین برای شناسایی سطوح کثیف است. در ادامه طریقه کار با این ربات و نحوه اتصال آن به گوشی هوشمند برایتان شرح داده می شود.

تمیز کردن هوشمند خود را به ربات شیائومی بسپارید

چطور جاروبرقی رباتیک شیائومی MI را به موبایل متصل کنیم؟

گجت جاروبرقی رباتیک شیائومی MI با قدرت بیشتر نسبت به نمونه های مشابه، دانه های فولادی، ضایعات فلزی و تمام موارد مشابه را هم جمع آوری می کند. این دستگاه یک اپلیکیشن کنترل از راه دور هم دارد اما سوال بزرگی که بعد از خرید این دستگاه ایجاد می شود این است که: چطور جاروبرقی را به موبایل متصل کنم؟ انجام این کار بسیار آسان است. در این راهنما توضیح می دهیم.

  • در ابتدا اپلیکیشن MI را باز کنید. اگر هنوز این اپلیکیشن را دانلود نکردید، می توانید با جست و جوی عبارت MI home در گوگل پلی یا اپ استور آن را پیدا و دانلود کنید.
  • درب جاروبرقی را باز کنید و دو دکمه روی آن را همزمان فشار دهید. دکمه ها را تا زمانی که شاخص وای فای شروع به چشمک زدن کند، نگه دارید.
  • در اپلیکیشن MI home دکمه اسکن را فشار دهید.
  • زمانی که در لیست مقابلتان دستگاه جاروبرقی را دیدید، آن را به لیست اضافه کنید.
  • رمز عبور مورد نظرتان را برای دستگاه ایجاد کنید.

به همین سادگی؛ دستگاه جاروبرقی رباتیک شما آماده کمک کردن است. هر زمان که خواستید می توانید از طریق اپلیکیشن، تنظمیات دستگاه را تغییر دهید و عملکردش را مدیریت کنید.

چطور جاروبرقی رباتیک شیائومی MI را به موبایل متصل کنیم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها