جارو برقی mi robot vacuum cleaner شیائومی؛ رباتی جذاب برای خانه هوشمند

0
448

جارو برقی mi robot vacuum cleaner شیائومی را می توان یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی چینی در بحث خانه های هوشمند دانست. این محصول بسیار زیبا قابلیت ها مناسبی برای افرادی که قصد استفاده از لوازم هوشمند را دارند در اختیار آن ها قرار می دهد و در این بخش قصد داریم به بررسی این محصول بپردازیم.
جارو برقی mi robot vacuum cleaner شیائومی دارای سنسور های لیزری است که می تواند 360 درجه محیط اطراف خود را با با سرعت ۱۸۰۰ بار در ثانیه اسکن کند. در این محصول هیجان انگیز سه پردازنده حرکات دستگاه را به صورت بلادرنگ محاسبه می کند و بهترین مسیر را برای تمیز کردن محیط در اختیار کاربران قرار می دهد.
این محصول سنسور های زیادی دارد و از جمله سنسورهای به کار رفته در جاور برقی رباتی شیائومی سنسورهای فراصوت، شتاب سنج و ژیروسکوپ است، تا فضای داخلی منزل شما را به دقت نقشه برداری کند. ربات نیز طبق روش های جالبی به تمیز کردن محیط می پردازد.
مطابق انتظار این محصول نیز از اپلیکیشن Mi Home پشتیبانی می کند و می توانید توانید جاور برقی رباتی شیائومی را روشن کرده و آن را از دور کنترل کنید. همچنین می توانید روشهای تمیز کردن را تغییر داده و برنامه زمانی را تنظیم کنید. این محصول قابلیت زمان بندی برای تمیز کردن محیط را نیز دارد.
مهم ترین ویژگی این محصول از دید مدیران این شرکت بحث باتری آن است که از یک باتری 5200 میلی آمپری بهره می برد و با یک بار شارژ کردن می توانید مساحتی در حدود 250 متر مربع را جارو کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها