جدیدترین خودروی تسلا در راه است

0
571

کالاسودا_شرکت تسلا به زودی از جدیدترین خودروی خود رونمایی می کند. این محصول را می توان یکی از آینده دار ترین خودروهای تسلا ارزیابی کرد.

بر اساس گزارش های رسیده از شرکت تسلا این شرکت قصد دارد به زودی از خودروهای جدید سری ۳ خود رونمایی کند.وجه تمایز این خودروها نسبت به نسخه های پیشین برقی بودن است.

این نخستین باری نیست که ایلان ماسک بر موضوع خودروهای برقی تاکید می کند، اما یکی از مهم ترین ویژگی هایی که خودروی جدید باید دارا باشد، باتری قدرتمند است .

تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد باتری این خودرو منتشر نشده است. تسلا وعده داده که۳ AWD Model با هر بار شارژ قادر به طی کردن مسافت بیشتری خواهد بود و شتاب بهتری نیز نسبت به مدل کلاسیک از گروه اولیه خود خواهد داشت و این خبری خوش برای رانندگان عشق سرعت است.

در زمانی که خودروی مدل ۳  تسلا به بازار عرضه شد، به سرعت بین محبوب ترین خودروها رده بندی شد.و حتی اکنون نیز  از جمله محبوب ترین خودروهای برقی موجود در دنیاست . این شرکت قصد دارد با قدرتمندتر کردن این خودرو، افراد بیشتری را به خرید از شرکت خود ترغیب کند.

از ویژگی های این خودرو می توان به تک موتوره بودن اشاره کرد که می تواند نیروی محرکه را  تنها به چرخ های عقب آن منتقل کند. اما تسلا قصد دارد مدل تازه آن را همراه با دو موتور طراحی کند و امکان انتقال نیروی محرکه به هر چهار چرخ خودرو را فراهم کند.

خبر خوش برای علاقه مندان به تسلا این است که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا ، ضمن تایید  این خبر می گوید پیش فروش مدل جدید این شرکت به زودی آغاز می شود و احتمالا عرضه عملی آن به بازار در ماه جولای یعنی اوائل تابستان رخ خواهد داد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید