جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی وارد بازار فروش شد

0
581
جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی وارد بازار فروش شد

جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی به صورت رسمی رونمایی شد. گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 قصد دارد ادامه دهنده موفقیت های گوشی های هوشمند سری y هواوی معرفی شود. این گوشی هوشمند ویژگی های جالب توجهی دارد و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز با قیمتی در حدود 220 یورو روانه بازار فروش می شود.

جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی صفحه نمایش 6.26 اینچی دارد، به نظر می رسد هواوی قصد دارد بسیاری از گوشی های هوشمند خود را با همین رویه روانه بازار فروش کند، شرایطی که به نظر مورد تایید کاربران خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ای است و از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. در بخش پردازنده نیز این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 450 است و حضور رم سه گیگابایتی شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند. این شرایط بسیار نزدیک به گوشی موبایل Y9 نسخه 2018 است.

جدید ترین گوشی هوشمند سری Y هواوی از یک لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی تشکیل شده است. حضور این لنز ها شرایط تقریبا خوبی را برای کاربران در این رده قیمت آماده می کند.ترکیب یاد شده همواره مورد تایید کاربران هواوی بوده است.

حضور پردازنده اسنپدراگون 450 به نظر شرایط جدیدی را برای کاربران فراهم نکند اما باتری 4000 میلی آمپری شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. این گوشی هوشمند با اندروید هشت و رابط کاربرانی نسخه 8.2 هواوی وارد بازار فروش خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها