جذاب ترین گوشی نوکیا با 5 دوربین رونمایی می شود

0
1753
جذاب ترین گوشی نوکیا با 5 دوربین رونمایی می شود

اخیرا شاهد شایعاتی در مورد گوشی پرچمدار جدید نوکیا Nokia 9 PureView هستیم که برای افرادی که ناآشنا هستند باید بگوییم که این یک گوشی هوشمند اندرویدی است که از 5 دوربین اصلی بهره می برد. گفته می شود Nokia 9 PureView جایگزین Nokia 808 PureView خواهد شد که در سال 2012 با دوربین قدرتمند 41 مگاپیکسلی عرضه شده بود.

زمان رونمایی چه بازه ای خواهد بود؟

 بر اساس خبرهای لو رفته، به نظر می رسد که  این گوشی آماده رونمایی رسمی خود می شود و اکنون خبر رسیده این پایان ماه ژانویه 2019 زمان رونمایی رسمی این گوشی خواهد بود. اگر چه عرضه‌ پرچمدار جدید نوکیا، تا اوایل سال 2019 به‌ دلیل مشکلات نرم‌ افزاری این دوربین ها عقب افتاد، اما اخیرا طبق اطلاعاتی که رسیده است Nokia 9 PureView قرار است با سیستم عامل اندروید پای معرفی و عرضه شود . زمان این رونمایی احتمالا اواخر ماه ژانویه بین دو ایونت مشهور دنیای تکنولوژی یعنی CES 2019 لاس وگاس که اوایل سال و MWC 2019 است که در ماه فوریه در بارسلون برگزار می شود. این به این معنی است که رونمایی این گوشی هر دو رویداد را از دست می دهد و برنامه رونمایی خاص خود را دارد که میان این دو بازه زمانی برگزار می شود.جذاب ترین گوشی نوکیا

5 دوربین منحصر به فرد

با توجه به آنچه از گوشی انتظار داریم، تمرکز Nokia 9 PureView روی طراحی 5 لنز دوربین است که آن را تبدیل به محصولی خاص کرده است. همچنین ادعا شده که این دوربین ها همراه با یک فلاش LED بزرگ و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری هستند که هر یک کاربرد متفاوتی دارد. بنابر اطلاعات ارائه‌ شده، این سیستم با همکاری شرکت ZEISS Optics توسعه یافته است. ما مطمئن نیستیم که شرکت HMD global دیگر چه ویژگی هایی در این لنزها استفاده می کند.

دیگر مشخصات جذاب ترین گوشی نوکیا چیست؟

 اما مشخصات دیگر این گوشی طبق گفته ها شامل صفحه نمایش 5.9 اینچی از نوع اولد، با وضوح 2960 در 1440، استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و باتری 4150 میلی آمپری است. همچنین انتظار می رود که این گوشی دارای سنسور اثر انگشت داخلی صفحه نمایش هم باشد. این موارد تعدادی از آمارهای لو رفته از این گوشی است، اما اواخر ژانویه 2019 بازه ای است که باید منتظر بمانیم تا تمام اطلاعات رسمی را در مورد این گوشی بشنویم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا nokia 9 PureView از جمله پرچمدارانی خواهد بود که آن را برای خرید انتخاب کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها