جرج سوروس به جان فیس‌بوک و صاحبش افتاد

0
1184

سوروس معتقد است فیس بوک مخفیانه به ترامپ در انتخابات کمک می‌کند و خواستار تغییر زاکربرگ است. جورج سوروس در اظهارات جدید خود اعلام کرده است؛ امتناع مارك زاكربرگ از بررسی تبلیغات سیاسی به ترامپ در پیروزی مجدد در انتخابات كمك خواهد كرد و باعث انتشار اخبار جعلی و اطلاعات غلط می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، جورج سوروس (George Soros) به دلیل اتحاد پنهانی بین مارک زاکربرگ و دونالد ترامپ اظهار نگرانی کرده و خواستار برکناری مدیر اجرایی و موسس فیس‌بوک است.

سوروس ادعا کرد که توافق غیر رسمی بین ترامپ و زاکربرگ وجود دارد. وی خاطر نشان کرد: “فیس‌بوک به رئیس جمهور ترامپ کمک می‌کند تا دوباره انتخاب شود و آقای ترامپ نیز به نوبه خود، از فیس‌بوک در برابر حملات رسانه‌ها حمایت خواهد کرد”.

وی برای اثبات این واقعیت به ملاقات مخفیانه زاکربرگ دقیقاً چهار ماه پیش در تاریخ 19 سپتامبر 2019 با رئیس جمهور اشاره کرده است و این که زاکربرگ از بررسی صحیح تبلیغات سیاسی در پلتفرم خود امتناع می‌ورزد و همه این مسائل به تبانی این دو برمی گردد.

سوروس فیس‌بوک را به عنوان یک شرکت رسانه‌ای معرفی می‌کند؛ نه به عنوان یک “پلتفرم”؛ که این تعبیر به معنای آن است که باید برای هر آنچه که در آن منتشر می‌شود پاسخگو باشد. به اعتقاد وی مارک زاکربرگ در فیس‌بوک با دسترسی به حجم عظیمی از داده‌ها و برنامه نویسان می‌تواند اخبار جعلی و دروغی را به هر صورت که خود تمایل دارد بازتاب دهد.

از نظر سوروس، زاكربرگ یک مهندس نرم افزار است و زبان برنامه نوسی متنوعی را فراگرفته و به حجم زیادی از داده‌ها دسترسی دارد؛ اما این بدان معنا نیست که می‌تواند مشکلات بزرگ جامعه را حل کند. از نظر سوروس، زاکربرگ با استفاده از فناوری و داده‌های فیس بوک در راستای انتخاب مجدد ترامپ، یک استراتژی دقیق برنامه‌ریزی شده را اجرا می‌کند که باید جلوی آن را گرفت.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها