جریمه برای کمپانی‌های آی‌تی در انگلیس که نتوانند از کودکان حفاظت کنند

0
313

پس از آنكه انگلستان استانداردهای جدید حریم خصوصی را تنظیم و ارائه کرد، شرکت‌های تكنولوژی كه در راستای نیازهای کودکان فعالیت دارند، مجبورند سیستم‌های خود را به‌طور جدی طراحی كنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این آیین نامه جدید کمیسیون اطلاعات بریتانیا، همه افراد را از سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا سازندگان اسباب بازی‌های متصل به اینترنت در بر می‌گیرد و عدم رعایت مقررات جدید، که انتظار می‌رود تا سال 2021 لازم الاجرا باشد، جریمه‌های سنگینی را به بار خواهد آورد.

“کد طراحی مناسب سن” دارای 15 اصل کلی است که شرکت‌ها باید به منظور حمایت از کودکان آنها را رعایت کنند. نکته اصلی این است که دیگر نمی‌توان تبلیغات خود را از طریق اطلاعات شخصی صادر کنند.

این اصول شامل قوانینی در مورد محافظت از حریم خصوصی در بالاترین حد ممکن و اطمینان از خاموش بودن موقعیت جغرافیایی طبق استاندارد است.

این قوانین همچنین استفاده از تکنیک‌های گول زدن مانند ساختن یک دکمه YES روشن و سبز را در حالی که دکمه No در زیر به شکل خاکستری پنهان شده است را ممنوع کرده است.

علاوه بر این، ارائه دهندگان از پیشبرد مطالبی که می‌تواند منجر به سوء استفاده جنسی، استثمار و صدمه به نفس شود، باید اجتناب کنند یا حداقل، برای ایجاد یک سیستم مناسب برای گزارش دهی و شناسایی برای اطمینان از عدم وجود چنین محتوا در سیستم عامل، اقدام نمایند. عدم انجام این کار، و حفظ سیاست‌های قبلی خود، به عنوان نقض GDPR خواهد بود و شرکت‌های متخلف جریمه می‌شوند.

در صورت بروز نقص قانون توسط این شرکت‌ها، جریمه‌های سنگین تا حداکثر 22.1 میلیون دلار یا 4 درصد از گردش مالی شرکت ها در نظر گرفته می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها