جزئیات آخرین به روزرسانی گوشی OnePlus 6T در سال 2018 ؛ دوربین و صدای بهتر!

0
393
جزئیات آخرین به روزرسانی گوشی OnePlus 6T در سال 2018 ؛ دوربین و صدای بهتر!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوشی OnePlus 6T منتشر شده که نشان می دهد در آخرین به روزرسانی که برای این گوشی به بازار عرضه ارتقاهای خوبی در زمینه دوربین و صدای آن صورت گرفته است.

رونمایی از به روزرسانی جدید گوشی OnePlus 6T

اگر شما صاحب گوشی پرچم دار شرکت وان پلاس یعنی گوشی OnePlus 6T هستید ، حتما خوشحال خواهید شد که بدانید این شرکت چینی حتی تا پایان سال 2018 هم به فکر این گوشی بوده و به روزرسانی جذابی را برای آن به بازار عرضه کرده است. ویژگی های زیادی در این به روزرسانی وجود ندارد ولی ارتقاهای خوبی در آن گنجانده شده که کاربر می تواند حسابی از آن سود ببرد.

ویژگی های به روزرسانی جدید

در به روزرسانی سیستم عامل OxygenOS 9.0.3 شاهد ارتقاهایی در زمینه سیستم عامل و دوربین و همچنین کیفیت صدای بهتر در بخش هندزفری بلوتوث هستیم. این به روزرسانی همچنین ارتقایی برای شرکت خدمات فرانسوی یعنی Bouygues در نظر گرفته تا کاربران بهتر از قبل بتوانند در این کشور از این گوشی استفاده کنند. باید این موضوع را هم اشاره کنیم که بسته امنیتی ماه دسامبر هم در این به روزرسانی گنجانده شده است.جزئیات آخرین به روزرسانی گوشی OnePlus 6T در سال 2018 ؛ دوربین و صدای بهتر!

جزئیات به روزرسانی جدید گوشی OnePlus 6T

سیستم

ارتقا Wi-Fi و پایداری بهتر در زمان اتصال

– ارتقا بلوتوث و پایداری بهتر در زمان اتصال

– برطرف کردن باگ ها و اضافه شدن ارتقاهای سیستم

دوربین

ارتقا کیفیت و عملکرد عکاسی در شب

– ارتقا کیفیت و عملکرد حالت اسلوموشن

– ارتقا فرآیند شناسایی تصویر

این به روزرسانی در روزهای آخر سال 2018 به بازار عرضه شد و حدود یک هفته زمان نیاز داشت تا به دست کاربران در تمام گوشی های OnePlus 6T برسد پس اگر شما تاکنون این به روزرسانی را دریافت نکرده اید کمی صبور باشید.ویژگی های بی نظیر گوشی OnePlus 6T

ویژگی های بی نظیر گوشی OnePlus 6T

– قیمت مناسب

با وجود اینکه قیمت آن در مقایسه با نسل قبلی افزایش یافته ولی همچنان نسبت به پرچمداران دیگر ارزان تر است.

– سیستم عامل روان

در وان پلاس 6 همانند نسل گذشته از OxygenOS استفاده شده است. در حالی که تغییرات چندانی را در سیستم عامل این محصول شاهد نیستیم، عملکرد روانی را از خود نشان می دهد. سیستم عامل مورد استفاده در این دستگاه شباهت زیادی به اندروید خام دارد.

-دوربین قدرتمند

وان پلاس 6 از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. این دوربین دارای سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه است.

– شارژر وایرلس و شارژ سریعبه روزرسانی گوشی OnePlus 6T در سال 2018

این محصول وان پلاس از شارژ سریع Dash Charge بهره می برد. در حالی که این فناوری باعث شارژ سریع وان پلاس 6 می شود، بسیاری از کاربران خواهان پشتیبانی گوشی هوشمند خود از شارژ بی سیم هستند. وان پلاس می توانست با افزودن این قابلیت به پرچمدار خود یک دستگاه کامل تر را روانه بازار کند.

نظر شما در مورد گوشی OnePlus 6T چیست؟ آیا تا به حال از این گوشی استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها