پازل ویژگی های موبایل منعطف سامسونگ به زودی تکمیل می شود

0
321
پازل ویژگی های موبایل منعطف سامسونگ به زودی تکمیل می شود

اخیرا اطلاعات جدیدی از موبایل منعطف سامسونگ منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند علاوه بر ظاهری خاص با ویژگی های یک پرچمدار روانه بازار فروش می شود. بر اساس آخرین شایعات، موبایل منعطف سامسونگ با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود.
در سال 2018 کمپانی سامسونگ تمرکز خاصی روی ساخت گوشی منعطف خود قرار داد. این گوشی موبایل بر اساس آخرین شایعات با ظاهری منحصر به فرد به رقابت با پرچمداران برندهای مختلف می پردازد. حال امروز اخباری منتشر شد که بخشی از پازل شایعات در مورد موبایل منعطف سامسونگ را تکمیل می کند.

دوربین موبایل منعطف سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟

موبایل منعطف سامسونگ در بخش دوربین شباهت بسیاری به پرچمدار این کمپانی یعنی گلکسی اس 10 پلاس دارد. همچنین ساختار سه لنز عمودی این گوشی هوشمند نیز نزدیک به میان رده سه دوربینه سامسونگ یعنی گلکسی A7 نسخه 2018 است. لنز اصلی این گوشی هوشمند در کنار لنز با زاویه فوق عریض و لنز تله فوتو ساختار این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. با این وجود باید ساختاری شبیه میان رده سامسونگ و کیفیتی مانند پرچمداران سامسونگ را از موبایل منعطف سامسونگ انتظار داشته باشیم.

ویژگی های صفحه نمایش موبایل منعطف سامسونگ

به نظر می رسد خاص ترین ویژگی این گوشی هوشمند، انعطاف پذیری صفحه نمایش آن است؛ در حالتی که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ صفحه نمایش 7.3 اینچی داشته باشد، دارای تراکم پیکسلی 420 پیکسل بر اینچ خواهد بود و از رزولوشن 1536 در 2152 بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 4.2 به 3 در حالت صفحه نمایش خود وارد بازار فروش خواهد شد.

دوربین موبایل منعطف سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟

در حالت 4.58 اینچی نیز این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 21 به 9 است. این گوشی هوشمند در کوچک ترین حالت خود دارای رزولوشن 840 در 1960 است.
به طور کلی هنوز اخبار رسمی زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است و باید تا نمایشگاه MWC منتظر ماند و دید سامسونگ چه صحبت هایی در مورد این گوشی هوشمند بیان خواهد کرد. آیا این گوشی هوشمند با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شود یا سامسونگ افکار دیگری برای این محصول در سر دارد.

موبایل منعطف سامسونگ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

قیمت موبایل منعطف سامسونگ می تواند در فروش این محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به نظر می رسد باید قیمتی در حدود 1800 دلار را برای این گوشی موبایل قدرتمند در نظر بگیریم که اگر ویژگی انعطاف پذیری این گوشی هوشمند را در نظر نگیریم، قیمتی بسیار بالا خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها