جزییات محصولات جدید اپل که به زودی از راه می‌رسند

0
2549

طبق گزارش‌ها، اپل در حال توسعه تگ‌های ردیاب، هدفون‌های رده بالا،  یک شارژر بی‌سیم جدید است. علاوه بر این در حال به روز کردن مک بوک پرو، آیپد پرو و مک بوک ایر است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، طبق گزارش شرکت اپل، این کمپانی در حال کار بر روی تگ های ردیابی شایعه شده است. علاوه بر این هدفون جدید، دستگاه به روز شده آیپد پرو، مک بوک پرو و مک بوک ایر و یک آیفون با صفحه نمایش  LCD 4.7 اینچی و یک شارژر بی سیم جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

طبق نظر تحلیلگر معتبر اپل Ming-Chi Kuo پیش بینی شده است که نسخه های اپل برای نیمه اول سال 2020 در دسترس هستند.

برخی از این محصولات مدتی است بر سر زبان ها افتاده و اخباری در مورد آن شنیده ایم. به طور مثال تگ های ریابی Apple Tag / AirTags از اواخر سال گذشته به لطف یک سری نشت؛ توضیح داده شدند.  یک ردیاب بلوتوثی شبیه به Tile در کنار  نوار پهنای باند فوق العاده (UWB) مورد استفاده در جدیدترین آیفون ها، ردیابی آنها را در زمان هایی که گم شده اند؛ آسان تر خواهد کرد.

علاوه بر این آیفون جدید SE 2  که ماه ها است در مورد آن شایعه می شنویم. طبق گزارش های قبلی اپل  در این گوشی از طراحی آیفون 8 با مشخصات به روز شده و آیفون 11-کالیبر استفاده خواهد کرد. Kuo  پیشتر گزارش داده بود كه SE 2 (یا هر آنچه اپل آن را صدا می كند) قبل از پایان ماه مارس با قیمت 399 دلار در دسترس خواهد بود.

اپل در حال کار بر روی یک شارژر بی سیم کوچک است. اپل برای اولین بار در سپتامبر 2017 شارژر بی سیم AirPower خود را در کنار آیفون X اعلام کرده بود ، با این  قابلیت که می تواند یک آیفون ، اپل واچ و AirPods را به یکباره شارژ کند و با توجه به طراحی  و سیم پیچی  بدنه، لازم نبود گوشی را روی قسمتی خاصی از پد آن قرار دهید. اما این  شارژر بی سیم آنقدر ها موفق نبود.  حال اپل سعی دارد یک شارژر بی سیم کوچک تری را ارائه کند.

علاوه بر موارد فوق اپل تصمیم دارد یک هدفون بلوتوثی جدید را روانه بازار کند که  شایعات بسیار اندکی در مورد آن وجود دارد. موفقیت گسترده هدفونهای AirPods و AirPods Pro اپل این شرکت را وسوسه کرده تا در این بخش نیز فعالیت های بیشتری داشته باشد. اما نظرات Kuo  در این مورد روشن نیست كه آیا هدفون های جدید  همان مدل های لغو نویز محیطی هستند یا یك وسیله كاملاً جدید را شامل می شوند.

در نهایت، به روز رسانی های جدیدی از iPad Pro و MacBook Pro / Air نیز در دسترس خواهد بود.به روز رسانی  iPad Pro مدتی به تعویق  افتاده است (مدل های فعلی در اکتبر 2018 منتشر شد) و Kuo معتقد است نمونه به روز رسانی شده شامل یک سیستم دوربین سه لنز با دوربین عقب مانند آیفون 11 پرو است.

به روزرسانی های MacBook Pro و Air نیز به پایان رسیده است، زیرا هنوز هر دو محصول از سال گذشته به روز نشده اند. یادداشتهای Kuo هیچ به روزرسانی دیگری را مشخص نمی کند، اما جای تعجب نیست که اپل در هنگام به روز رسانی این دستگاه ها ، لپ تاپ های خود را به آخرین تراشه های نسل 10 اینتل ارتقا دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها