جهانی تازه با عینک سه بعدی اپل

0
505

جهانی تازه با عینک سه بعدی اپل|کالاسودا

کالاسودا_خبرهای خوش از کمپانی اپل به گوش می رسد که حکایت از احتمال انتشار عینک هوشمند این شرکت، که به دوربین های  سه بعدی و بدون نمایشگر مجهزند دارد.

مدتی پیش تحلیل‌گر سابق وال استریت، جین مانستر اعلام کرد فروش آیفون همراه با عرضه عینک هوشمند شرکت اپل به اوج می‌رسد. البته قبول این موضوع که عینکی با نمایشگر افزود موفق شود از یکی از بهترین برندهای تلفن هوشمند در دنیا محبوب‌تر باشد، عجیب است.

اما به نظر می رسد،اپل در حال آزمایش روش‌هایی گوناگون برای طراحی این عینک هوشمند است و احتمالا محصول جدید را همراه با دوربین‌های سه بعدی و بدون نمایشگر اختصاصی ارائه خواهد کرد. با این وجود این طرح هنوز در مرحله ازمایشی قرار د ارد و نهایی نشده است. هرچند به گفته یک منبع آگاه ، طراحان این پروژه با هدف پیشگیری از مصرف اضافی باتری از دوربین استفاده نخواهند کرد. دستیار صوتی سیری نیز به واسطه میکروفون قرار گرفته روی فریم عینک در خدمت کاربران خواهد بود.

این خبرها و دیگر خبرهای تکمیلی حکایت از این موضوع دارند که اپل در حال توسعه این پروژه است.این موضوع به ویژه با توجه به جدیت مدیران در خصوص استخدام مهندس های جدید  که پیش‌تر در خصوص هولونز یا اکولوس ریفت کار کرده‌اند نیز به خوبی مشهود است.

این خبر از سوی دیگر هم راستا با خبرهایی است که از شرکت های رقیب به گوش می رسد.برای مثال؛االکس کیپمن بنیانگذار هولولنز مایکروسافت و دونا سارکر مدیر ویندوز اینسایدر هر دو با مونستر هم عقیده شده و می گویند عینک‌های نسل جدید می تواند گوشی‌های هوشمند را به دست تاریخ بسپارند.

شاید به همین دلایل باشد که مایکروسافت ساخت گوشی های هوشمند را متوقف کرده و قرار است سرفیس فون خود را به عنوان محصولی متفاوت ساخته و راهی بازار کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها