آموزش حذف اسم فرستنده پیام هنگام فوروارد مطالب در تلگرام

1
5718
آموزش حذف اسم فرستنده پیام هنگام فوروارد مطالب در تلگرام

حذف اسم فرستنده پیام هنگام فوروارد مطالب در تلگرام گاهی می تواند کاربردی باشد. تصور کنید که شما مطلبی را که برایتان ارسال شده است را قصد دارید برای دوستان خود فوروارد کنید یا آن را داخل کانال تلگرامی خود قرار دهید. زمانی که پیام را فوروارد می کنید شخصی که این پیام را ایجاد کرده است یا کانالی که مطلب را از آن برداشته اید در بالای مطلبی که به اشتراک گذاشته اید نمایش داده می شود، امروز قصد داریم به آموزش حذف اسم فرستنده پیام در شرایط یاد شده بپردازیم.

تصور کنید یکی از دوستان شما برایتان مطلب یا عکسی را برای شما ارسال کرده است و شما قصد دارید آن را به اشتراک بگذارید، فوروارد کردن پیام ها در تلگرام متفاوت با نرم افزار های دیگر نظیر واتس آپ است و در بالای پیامی که فوروارد یاد شده نام فردی که مطلب را برای شما ارسال کرده قابل رویت است و این احتمال وجود دارد که این موضوع برای شما نگران کننده و ناخوشایند باشد، از این رو روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای حل این مشکل استفاده کنید که بسیار ساده هستند.

معرفی چند روش برای حذف اسم فرستنده در تلگرام

در تلگرام ربات های مختلفی وجود دارد و شما می توانید از آن ها برای حل این مشکل استفاده کنید، در این میان ربات های Binam و Hazf می توانند کاربردی محسوب شوند. حال قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم.

در ابتدا قصد داریم ربات بینام را معرفی کنیم. برای دسترسی به این ربات باید در بخش جستجوی تلگرام خود @binam_2_bot را تایپ کنید و وارد این ربات شوید.

معرفی چند روش برای حذف اسم فرستنده در تلگرام

گزینه استارت را انتخاب کنید تا ربات فعال سازی شود. استفاده از این ربات ها بسیار ساده است و تنها نیاز دارید که پیام مورد نظر خود را برای آن فوروارد کنید.

گزینه استارت را انتخاب کنید تا ربات فعال سازی شود

پس از فوروارد کردن پیام خود برای ربات چند ثانیه بعد پیام مشابهی که ارسال کرده اید بدون نام در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

پس از فوروارد کردن پیام خود برای ربات چند ثانیه بعد پیام مشابهی که ارسال کرده اید

این موضوع تنها برای محتوای متنی نیست و می توانید برای پیام هایی که دارای ویدئو و همچنین تصویر هستند نیز مورد استفاده قرار دهید، البته برای این نوع پیام ها امکان تغییر کپشن نیز وجود دارد و می توانید کپشن مورد نیاز خود را بنویسید.

معرفی ربات برای حذف فرستنده پیام در تلگرام

روش دیگری که در این زمینه وجود دارد استفاده از ربات Hazf است که تمام ردپاهایی که به آن ها نیاز ندارید در پست تلگرام را حذف می کند. این ربات دارای آیکونی به شکل قیچی است.

ربات @hazf_bot را در بخش جستجوی مطالب خود بنویسید و رباتی که با آیکون قیچی مشخص است را انتخاب کنید.

وارد محیط ربات شده و گزینه استارت را انتخاب کنید.

معرفی ربات برای حذف فرستنده پیام در تلگرام

استفاده از این ربات بسیار ساده است و مانند ربات قبلی تنها نیاز دارید که پیام خود را برای ربات ارسال کنید تا خروجی مناسب خود را مشاهده کنید.در نظر داشته باشید که این ربات به صورت کاملا رایگان است و شما می توانید بدون هزینه این ربات را مورد استفاده قرار دهید.

در کنار موارد یاد شده این ربات امکاناتی را در اختیارشما قرار می دهد و می توانید با استفاده از آن هشتگ ها، شکلکها و همچنین لینک ها را در صورت نیاز حذف کنید. شما می توانید به سادگی از این قابلیت ها استفاده کنید و راهنمای هر کدام از آن ها نیز در هنگام استفاده از ربات در اختیار شما قرار می گیرد.

در کنار موارد یاد شده روش های دیگری نیز وجود دارد و می توانید از ربات های متنوعی برای این کار استفاده کنید که رویه ای یکسان دارند و می توانید نام فردی که برای شما پیام های فوروارد شده را ارسال کرده است را حذف کنید تا دیگران نام وی را مشاهده نکنند.

روش های دیگری نیز وجود دارد و می توانید از ربات های متنوعی برای این کار استفاده کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Peowowowol
Peowowowol
3 سال پیش

الان اگر از ربات بخوایم فروارد کنیم خب اسم ربات هم میره دیگه