برپایی مدرسه فناوری اطلاعات در ۴ فصل

0
227

اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات در مقطع متوسطه امروز به کار خود پایان داد و قرار شده این مدرسه در ۳ فصل دیگر هم برپا شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سازمان فناوری اطلاعات کشور تابستان ۹۸ برای نخستین بار یک دوره اموزشی با عنوان مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات با محوریت برنانه نویسی پروژه محور با رویکرد ورود به بازار کار برای دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار کرد.

نحوه پذیرش دانش آموزان در مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات

پذیرش دانش آموزان در این دوره آموزشی از طریق فراخوان مدارس دولتی صورت گرفت و دانش آموزان از ۷ منطقه آموزش و پرورش در مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات شرکت داشتند. این افراد پیش از این نیز تجربه شرکت در رویدادهای سازمان فناوری اطلاعات کشور در مراحل مختلف را نیز داشته اند. پروژه انتخاب دانش آموزان برای شرکت در مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات از مدارس دولتی سراسر کشور از اسفند ۹۷ کلید خورد و همچنان هم ادامه خواهد داشت.

این تنها راه ورود دانش آموزان به مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات نیست بلکه دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی نیز می توانند به آن راه یابند. در این باره سازمان فناوری اطلاعات از این پس فراخوان های خود را علاوه بر مدارس دولتی در نواحی مختلف دیگر نیز اعلام خواهد کرد تا امکان حضور دانش آموزان دیگر هم در این دوره های آموزشی وجود داشته باشد.

همراهی وزارت آموزش و پرورش و سازمان فناوری اطلاعات

در اجرای دوره آموزشی مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش نیز سازمان فناوری اطلاعات را همراهی می کند و رضایت والدین دانش آموزان را کسب کرده و فرآیند ثبت نام آن ها را به اجرا در می آورد.

گسترش مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات به تمام فصول

سازمان فناوری اطلاعات ایران با همراهی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات را گسترش داده و از این پس خارج از ساعات مدرسه امکان آموزش در این حوزه را برای دانش آموزان فراهم کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها