حذف کامنت‌های ترول به صورت یکجا در اینستاگرام

0
516

به عنوان بخشی از اقدامات اینستاگرام با زورگویی و فضای مسموم آنلاین، این شرکت ویژگی‌های جدیدی را ارائه کرده که به کاربران کمک می‌کند به آسانی کامنت‌ها را مدیریت کرده و  حجم زیادی از کامنت‌های ترول و نامناسب را به صورت یکجا حذف کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، تغییر مهم در کنترل نظرات کامنت ها در برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد نظرات نامناسب را به صورت یکجا حذف کنند، همچنین افراد را از اظهار نظرهای ناخواسته محدود و مسدود کنند.

در حال حاضر، کاربران فقط قادر به حذف نظرات هستند. بسته به اینکه کاربر Android یا iOS باشید، این ویژگی جدید به دو روش کار خواهد کرد.

هنگامی که در یک دستگاه اندروید از اینستاگرام استفاده می‌کنید؛ می‌توانید با فشار دادن و نگه داشتن یک کامنت خاص، و ضربه زدن روی نماد سه نقطه و انتخاب محدودیت یا بلاک، به ویژگی حذف جدید دسترسی پیدا کنند.

در IOS، کاربران باید روی کامنت موردنظر ضربه بزنند، آیکون نقطه دار را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنند، به مدیریت نظرات بروند و از آنجا اقدام کنید.

اینستاگرام همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که در بالای پست خود حداکثر سه کامنت را برجسته و پین کنند و به صورت خودکار به شخصی که آن نظرات پین شده را ارسال کرده است، اطلاع دهند.

این شرکت هنوز آزمایش این ویژگی جدید را آغاز نکرده، اما اعلام کرده است که هدف آن کمک به کاربران است تا بتوانند حساب‌های خود را بهتر کنترل کنند.

طبق گفته Gizmodo، “اینستاگرام یک ویژگی جدید برای مدیریت برچسب‌ها مشابه با فیس بوک در دست اجرا دارد، که به کاربران امکان کنترل بهتر را نیز می‌دهد. در حال حاضر، اینستاگرام فقط به شما این امکان را می‌دهد که گزینه‌ای را برای تأیید دستی برچسب‌ها روشن یا خاموش کنید.

نمایه شما عمومی است، هرکسی می‌تواند با ذکر کامنت در پست‌ها و استوری های شما فعالیت داشته باشد. اما ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد برچسب‌ها مربوط را به یکی از سه دسته‌ی: همه، فقط افرادی که شما را دنبال کنید، و هیچ کس ” محدود کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها