حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شد

0
705
حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شد

حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شدکالاسودا- حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد خواهد کرد. گوشی های هوشمند موبایل در حال حاضر از دو حسگر تشخیص چهره سه بعدی و دو بعدی بهره می برند. حسگر تشخیص چهره دو بعدی هزینه ی خاصی برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند ندارد و دقت کافی نیز ندارد اما بحث حسگر تشخیص چهره سه بعدی داستان خاص خود را دارد و برند اپل شروع کننده حسگر تشخیص چهره سه بعدی بود و گوشی هوشمند میت 20 پرو نیز ادامه دهنده این راه است اما بدون شک با توجه به انتشار این خبر هوآوی باید به سرعت مشکلات خود را برطرف کند.

اخبار منتشر شده از حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو در چه مورد است؟

حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو شرایطی را برای کاربران ایجاد کرده که به راحی بتوانند امنیت اطلاعات خود را حفظ کنند اما به نظر می آید در اولین قدم با مشکل رو به رو شده است و دو شخص که هیچ نسبت فامیلی ندارند و تنها شباهت ظاهری کمی با یکدیگر دارند می توانند حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو هوآوی را به چالش بکشانند و حسگر تشخیص چهره سه بعدی این برند را فریب دهند به نظر اگر این اتفاق تکرار شود هوآوی باید فکری به حال این موضوع داشته باشد زیرا اگر این مشکل عمومیت داشته باشد به نظر میت 20 پرو در آسیای شرقی به مشکل خواهد خورد!!!!!

حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شد

اولین بار این تست در میان کاربران آلمانی رخ داد و دو کاربر که نوع ریش و موی یکسانی داشتند توانستند قفل صفحه نمایش یکدیگر را باز کنند و این آزمایش دوبار رخ داد و نتایج یکسانی را به همراه داشت.

هوآوی چه ایده ای برای این موضوع خواهد داشت؟

کمپانی هوآوی به طور رسمی اعلام کرده که این مشکل یک بحث نرم افزاری است و به زودی با عرضه یک به روز رسانی نرم افزاری این ایراد برطرف می شود و هیچ مشکلی در بخش سخت افزاری وجود نداشته است. حال باید منتظر عرضه این به روز رسانی برای پرچمدار جدید هوآوی باشیم تا نتیجه جدید تست های حسگر تشخیص چهره سه بعدی میت 20 پرو را شاهد باشیم.

گوشی هوشمند میت 20 پرو با قابلیت های بسیار زیادی در روز های گذشته رونمایی شد و به نظر می رسد با زودی شاهد عرضه جهانی این گوشی هوشمند باشیم و ببینیم این گوشی هوشمند موفق تر عمل خواهد کرد یا نوت 9 سامسونگ. نظرشما چیست؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها