یوتیوب از افزونه جذاب این شرکت رونمایی کرد

0
613
یوتیوب از افزونه جذاب این شرکت رونمایی کرد

یوتیوب از افزونه جذاب این شرکت رونمایی کردکالاسودا_ اخیرا شرکت گوگل فعالیت های زیادی در زمینه ارتقا برنامه های خود داشته است و از اقدامات اخیر این شرکت می توانیم به رونمایی از افزونه جذاب اشاره کنیم که می تواند برای کاربران شگفت انگیز باشد.

رونمایی از افزونه جذاب یوتیوب

افرادی که ویدئوهای شبکه ویدئویی یوتیوب را از کامپیوتر شخصی خود دنبال می کردند با تغییرات جدید و جالبی مواجه شده اند. یوتیوب از ویدئو پلیر کوچک خود رونمایی کرده است که کاربر می تواند در بخش های مختلف سایت حضور داشته باشد و پخش ویدئو موردنظر در یک پنجره کوچک ادامه داشته باشد.

ویژگی های این افزونه جذاب

افرادی که از نسخه موبایل این برنامه استفاده می کنند قطعا این افزونه را در گوشی های خود مشاهده کرده اند و حالا این افزونه جذاب به نسخه دسکتاپ هم اضافه شده است. این ابزار به کاربر اجازه می دهد که به بخش های مختلف سایت برود و همچنان پخش ویدئو موردنظر ادامه داشته باشد. این افزونه شبیه پخش کننده ویدئو فیسبوک است و زمانی که شما در حال مطالعه بخش اخبار هستید ویدئو به پخش خود ادامه می دهد.

شیوه بستن این افزونه

کاربران می توانند این پنجره را با کلیک روی گزینه X یا فشردن دکمه ESC ببندد. همچنین کاربران می توانند لیست ویدئوها یا حتی عوض کردن آن را در این پخش کننده کوچک ادامه دهند.

یوتیوب از افزونه جذاب این شرکت رونمایی کرد

افزونه ای کاملا کاربردی و خاص

این افزونه را شاید بتوانیم به عنوان افزونه حیات بخش یوتیوب نام گذاری کنیم زیرا این افزونه برای تمام کاربران ثابت یوتیوب حسابی کاربردی است. اینکه شما بتوانید هم زمان با جستجو ویدئو دیگر ، ویدئوی قبلی خود را مشاهده کنید یک ارتقا بی نظیر محسوب می شود.

نحوه فعال سازی این افزونه

برای استفاده از این پخش کننده می توانید به پایین پخش کننده ویدئو رفته و گزینه مربوط به آن را فعال کنید.

قطعا این افزونه کاربران را حسابی شگفت زده خواهد کرد و می تواند برای تمام کاربران کاربردی باشد. شرکت گوگل در چند ماه گذشته تلاش بسیاری کرده است تا بهترین افزونه ها و ویژگی ها را برای کاربران خود فراهم کند. باید دید که این افزونه چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت و آنها چه نظراتی را در مورد این افزونه ارائه خواهند کرد.

امیدواریم از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها