فیس بوک بازی های فوری را به گروههای گیم اضافه کرد

0
1110
فیس بوک بازی های فوری را به گروههای گیم اضافه کرد

فیس بوک بازی های فوری را به گروههای گیم اضافه کردکالاسودا – فیس بوک اعلام کرد که بازی فوری و بدون نصب خود را  به گروه های گیمینگ و اپلیکیشن lite خود اضافه کرده است.

فیس بوک از برنامه های خود برای گسترش گزینه ای برای بازی کردن میان کاربران و دیگر بخش ها در اکوسیستم این شبکه اجتماعی صحبت به میان آورده است. ظاهرا بازی های فوری بدون نصب یکی از ویژگی های موفقیت آمیز این پلفترم بوده که با رشد روبرو شده است. فیس بوک اعلام کرده است که از زمانی که این پلتفرم را افتتاح کرده است، از ماه ژوئن تا سپتامبر میزان کاربران این بازی های آنلاین و بدون نصب 25 درصد افزایش یافته است.

در همین راستا، اخیرا بازی های فوری به گروه های بازی فیس بوک نیز در آینده ای نه چندان دور اضافه خواهند شد. علاوه بر این، فیس بوک بیان کرده که همچنان در حال فکر روی این موضوع است که این بازی ها را به عنوان یک ویژگی انتخابی در دسته بندی گروه های خارج از بازی قرار دهد یا خیر.

فیس بوک بازی های فوری را به گروههای گیم اضافه کرد

ورود بازی های فوری به فیس بوک لایت

راه دیگر برای افزایش تعامل کاربران با بازی های فوری، ورود آن در فیس بوک لایت است. این ویژگی در منو More در کنار news feed اضافه شده و به عنوان نقطه ورود دائمی اضافه خواهد شد. کاربران گیمر در فیس بوک لایت که یکی از اپلیکیشن های فیس بوک است نیز از این پس قادر خواهند بود از طریق بازی های فوری که در HTML 5 ساخته شده و نیازی به دانلود ندارد، به بازی بپردازند.

در مسنجر فیس‎بوک بیش از 50 بازی از جمله عناوینی مانند Word with Friends, Pac-Man و Galaga وجود دارد. روبات ‎های بازی نیز در برخی از این بازی ها به چشم می ‎خورند که با فرا خواندن گزینه ‎های جدید بازی و داغ کردن رقابت با ارائه به روزرسانی ‎هایی در خصوص جداول بازی، کمک به درگیرتر کردن بازیکنان می ‎کنند. Zynga’s Word with Friends یکی از اولین بازی ‎هایی است از قابلیت ‎های غنی گیم ‎پلی بهره می‎ برد.

با اضافه شدن ویژگی بازی های فوری شما می توانید بازی های بسیاری را با دوستانتان کشف کنید و حتی امتیازاتتان با همدیگر به اشتراک بگذارید. به هرحال فیسبوک امیدوار است به نسبت زمان این قابلیت را به روزتر و جذاب تر کند. در نهایت اینکه فیس بوک وعده داده است که همچنان به بهبود بازی های فوری در مسنجر خود ادامه می دهد زیرا این پلفترم قابلیت رشد داشته و انتظار می رود که پیشرفت های مرتبط با بازی در آینده روی این پلتفرم افزایش یابد.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها