مک لارن و عرضه خاص ترین پرچمدار وان پلاس

0
670
مک لارن و عرضه خاص ترین پرچمدار وان پلاس

خاص ترین پرچمدار وان پلاس با همکاری مک لارن رونمایی شد. گوشی هوشمند وان پلاس 6T در حال حاضر قدرتمندترین پرچمدار این برند به شمار می رود. حال نسخه جدیدی از این محصول رونمایی شده است که خبر از همکاری آن با مک لارن می دهد. این نسخه به عنوان خاص ترین پرچمدار وان پلاس با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.
در سال های اخیر کمپانی های سازنده موبایل برای بالاتر بردن تب رقابتی با برندهای دیگر، به سراغ برندهای اتومبیل سازی رفته اند؛ از این رو همکاری های جالب توجهی شکل گرفته که مشهورترین آنها همکاری شرکت هوآوی با پورش است. به نظر می رسد این همکاری تداوم نیز داشته باشد. البته هوآوی تنها برندی نیست که با برندهای اتومبیل سازی همکاری می کند؛ بدون شک همکاری لامبورگینی با اوپو جذابیت های بسیاری در بازه زمانی خود داشت.
مک لارن و عرضه خاص ترین پرچمدار وان پلاس

خاص ترین پرچمدار وان پلاس چه تفاوت هایی با نسخه اصلی دارد؟

به طورکلی خاص ترین پرچمدار وان پلاس تفاوت زیادی با نسخه اصلی ندارد. تنها شاهد عرضه این محصول با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی و شارژر 30 واتی روی این محصول هستیم و تفاوت سخت افزاری دیگری میان این دو محصول وجود ندارد. قیمت این نسخه از گوشی های وان پلاس حدود 700 دلار خواهد بود. این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.
شاید شارژر 30 واتی این محصول به صورت عادی جذابیت نداشته باشد اما این موضوع را باید در نظر گرفت که کاربران می توانند در 20 دقیقه بیش از 50 درصد این گوشی هوشمند را شارژ کنند. این ویژگی در کنار مشخصات کلی این گوشی موبایل، یک خرید بسیار خوب به شمار می رود. خاص ترین پرچمدار وان پلاس در سال 2018 با قیمتی در حدود 700 دلار به فروش خواهد رسید که همچنان یک قیمت بسیار خوب برای خرید این گوشی هوشمند در نظر گرفته می شود.
این گوشی هوشمند از نظر ظاهری اما تغییرات جالب توجهی را تجربه کرده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، تغییراتی در مقایسه با نسخه اصلی وجود دارد که جلب توجه می کند. فروش این محصول از روز 13 دسامبر آغاز می شود و بیشتر کشورهای جهان از این نسخه پشتیبانی خواهند کرد.
وان پلاس 6T دارای یک صفحه نمایش 6.41 اینچی است که با وجود بهره مندی از رزولوشن صفحه نمایش فول اچ دی پلاس کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد؛ نسخه ای از پردازنده این کمپانی که در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده گوشی های موبایل محسوب نمی شود. با وجود این باید دید خاص ترین پرچمدار وان پلاس چه فروشی را در بازار جهانی تجربه خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها